خبرهای داغ:
از سوی مسئول عقیدتی وسیاسی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج از برگزاریبیش از 20 عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۲۸۸۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

علی میرزا خدابنده لو، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج در گفتگو با خبر نگار خبرگزاری بسیج در قزوین اظهار کرد: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برنامه های مختلفی توسط سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج برگزار می گردد.

وی گفت: هفته عقیدتی سیاسی  سبب می شود تا فضای حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در حال و هوای زنده کردن اندیشه های دینی و تربیتی استاد شهید مطهری و آشنایی هر چه بیشتر بسیجیان قرار گیرد.

وی گفت: سپاه و بسیج با مجهز شدن به بنیه اعتقادی قوی، می تواند در مقابل ایجاد شبهاتی که دوستان غافل و یا دشمنان دانا مطرح می کند بتواند پاسخگو باشد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج اذعان کرد: مهمترین بحثی که در هفته عقیدتی سیاسی مطرح است، بحث آموزش های عقیدتی و سیاسی در سپاه می باشد.

وی گفت: سپاه به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی و دستاورد های انقلاب اسلامی و مجموعه قسمت تربیت و آموزش عقیدتی با رویکرد تربیت محوری و معنویت افزایی تلاش به مسائل فکری و اعتقادی و رفتاری دارد.

خدابنده لو افزود:20 عنوان برنامه در سطح ناحیه وحوزه های سپپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می شود .

وی در پایان با اشاره به برنامه های شاخص این هفته افزود: غبار روبی گلزار مطهر شهداء، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، تجلیل از هادیان سیاسی و مدیران عقیدتی، برپایی نمایشگاه مطهر در سطح ناحیه، مسابقه کتاب خوانی، محفل انس با قرآن کریم، پیاده روی کارکنان ، برگزاری نهضت روشنگری، گردهمایی و حضور در نماز جمعه، زنگ سپاس در مدارس، دیدار از خانواده های معظم شهداء و همچنین دیدار با ائمه جمعه از جمله مراسمهای این هفته می باشد.

انتهای پیام/5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها