خبرهای داغ:
معاون عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) برنامه های ناحیه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۸۵۲۸۸۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹

برنامه های ناحیه بسیج امام حسین(ع) در هفته عقیدتی سیاسی

اصغر قنبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد و فیلسوف بزرگوار جهان اسلام شهید مرتضی مطهری اظهارداشت: هفته عقیدتی سیاسی درسپاه و بسیج، بزرگداشت یاد و نام استاد شهید مرتضی مطهری است که مغز متفکری برای انقلاب اسلامی است که دشمن و عوامل داخلی آن، درصدد خنثی نمودن افکار وعقیده هایش برآمدند اما با آثار برجای مانده ازایشان، وی همچنان زنده است و بعنوان یکی از نوادرانقلاب اسلامی به شمار می رود.

معاون عقیدتی سیاسی ناحیه گفت: کسی که آشنایی اجمالی با شهید مطهری داشته باشد، مبانی فکری کاملی از اسلام را دریافت می کند و حضرت امام خمینی(ره) و رهبرمعظم انقلاب نیز به همین دلیل برخواندن آثار استاد شهید مطهری تاکید داشته و دارند.

قنبری درادامه افزود: دشمن چون دید آثارمطهری و افکار وعقیده اش، برخلاف آنهاست، لذا طاقت نیاورده و درصدد حذف ایشان از صحنه علم وسیاست برآمد.

وی به تشریح برنامه های ناحیه پرداخت و گفت: ارائه گزیده آثار و نوشته های شهید مطهری به صورت سیرنمایشگاهی، برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری همایش روز عقیدتی سیاسی درحسینیه ثارالله ناحیه با حضور کلیه کارکنان و تجلیل ازمربیان نمونه ناحیه در سطح سپاه و بسیج از برنامه های هفته می باشد.

قنبری افزود: برگزاری مراسم درسطح حوزه های مقاومت در قالب هیئت عاشقان ولایت و تجلیل ازمربیان بسیج، برگزاری مسابقه کتابخوانی " انسان کامل" از اثار استاد مطهری همراه با اهداء جوایز نفیسی به برگزیدگان و حضورکلیه کارکنان ناحیه درحرم مطهر بر سرمزارشهید مطهری از دیگر برنامه های این ناحیه درهفته عقیدتی می باشد.

قنبری درپایان خاطرنشان ساخت: بهترین گزینه برای مباحث مورد نیاز در سطح مساجد، پایگاه ها و حوزه های بسیج استفاده از آثار و کتب برجای مانده از استاد شهید مطهری است که منبع بسیارغنی برای بالابردن سطح علمی و فکری مردم وآحاد جامعه می باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها