خبرهای داغ:
مسئول سابق نایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول سابق نایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: یکی از اصول و اصل اول پاسداران ولایتمداری است که شاخص هایی را به همراه دارد؛ این شاخصه ها انطباق با مکتب سیاسی امام (ره) دارد.
کد خبر: ۸۸۵۲۹۰۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین  مراسم ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار با حضور مسئولان شهرستان البرز و پاسداران سپاه امام رضا (ع) در حسینیه شهید  علیمردانی سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز برگزار شد.

حجت الا سلام رضوانی مسوول اسبق نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: همانطور که ماه های شمسی بهار دارند ماه قمری هم فصل بهار دارد که فصل بهار ماه های قمری ماه رجب، شعبان و رمضان است.

رضوانی در ادامه گفت: در ماه شعبان روزه گرفتن از بهترین اعمال است و امیدواریم بتوانیم حداقل چند روزی را به روزه داری بگذرانیم همان طور که در دعای ماه رجب می خواندیم که خدا اعمال اندک را کثیر میخواند .

این مسوول  با توجه میلاد امام حسین (ع) افزود : در زمان کودکی امام حسین (ع) پیامبر اکرم (ص) فرمودند : ان الحسین مصباح الهدی یعنی اگر می خواهید در کشتی امام حسین (ع) آرام بگیرید فقط در همان کشتی خود امام حسین (ع) می تواند آرامش داشته باشید.

حجت الاسلام رضوانی بیان کرد: در سپاه اصولی کلی وجود دارد و آن اصول کلی سپاه را در نیروی های نظامی دیگر متمایز کرده که اگر همه به آن مقید باشیم  ارزش پاسداری و خصوصیات پاسداری بر اساس آن حرکت می کند و ارزش پاسداری آن قدر بالا است امام خمینی (ره) نیز فرمودند که ای کاش من هم یک پاسدار بودم .

مسوول اسبق نمایندگی سپاه در ادمه بیان کرد: یکی از اصول و اصل  اول پاسداران  ولایتمداری است که شاخص هایی  را به همراه دارد؛ این شاخصه ها انطباق با مکتب سیاسی امام (ره) دارد.

وی اذعان کرد: تربیت امام (ره)، درک و عمل به هنگام و به موقع و به اندازه نسبت به مواضع مقام معظم رهبری، فصل الخطاب قرار دادن مواضع رهبری، مقابله با فعالیت های سیاسی و معارض با مشی ولی فقیه و همراه با آنها نبودن از مهمترین شاخصه ها می باشد.

حجت الاسلام رضوانی در پایان گغت: انقلاب محوری و پشتیبان ولایت بودن رکن اصلی یک پاسدار است و ما وظیفه داریم پاسدار این انقلاب  و انقلابی محور باشیم .

یادآور می شود در پایان این مراسم از چند تن از پاسداران نمونه تجلیل شد .

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها