خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: تا زمانی که سپاه نقش آفرینی می کنند دشمن نمی تواند به اهداف خود دست پیدا کند لذا به دنبال این هستند که فعالیت های سپاه راخنثی کنند.
کد خبر: ۸۸۵۲۹۱۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

 به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین، به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار مراسمی با حضور رزمندگان تیپ 82 سپاه صاحب الامر(هج) در حسینیه عاشقان ثاراله برگزار شد.

در این مراسم سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) بیان کرد: فلسفه وجودی سپاه پاسداران دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان های آن می باشد و در هر زمان و مکانی چه در عرصه های داخلی و خارجی، انقلاب اسلامی نیاز به حضور سپاه داشته  باشد در آنجا حضور پیدا می کند .

وی ادامه داد: در اردیبهشت ماه امسال کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی است و تکلیف ما پاسداران این است در موضوعاتی که در سرنوشت کشور تاثیر دارد را رصد کنیم.

 ایم مسئول تشریح کرد: انتخابات برای تثبیت انقلاب اسلامی و نقش آفرینی مردم یک فرصت است  و مقام معظم رهبری همیشه اصرار برحضور حداکثری مردم در انتخابات دارند .

شاهرخی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی انتخابات را یک فرصت برای ایجاد اختلاف  در بین مردم  نگاه می کنند و با توجه به تجربه انتخابات سال 88 از نتیجه انتخابات و یا قبل ازانتخابات به دنبال ناامنی و آشوب هستند .

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان اظهار کرد: دشمنان به دنبال منزوی کردن بین المللی نظام جمهوری اسلامی ، مهار منطقه ای جمهوری اسلامی و نا امن سازی داخلی هستند و انتخابات یکی از بستر های نا امن کردن برای دشمنان انقلاب است ، آنان با استفاده از اختلافات قومی، فضای مجازی و بحران های اجتمایی به دنبال نا امنی در داخل کشور هستند .

شاهرخی تبیین کرد: یکی از موانع دشمنان انقلاب اسلامی سپاه پاسداران می باشد و تا زمانی که سپاه نقش آفرینی می کنند دشمن نمی تواند به اهداف خود دست پیدا کند لذا به دنبال این هستند که فعالیت های  سپاه راخنثی کنند.

آنان به این نتیجه رسیده اند که باید بازوی نظامی سپاه کارکرد خود را از دست دهد، بازوی اقتصادی سپاه فلج شود و فعالیت های ایدئولوژیکی سپاه در داخل و خارج نتواند نقش آفرینی نکندو موسساتی که سپاه از آنان حمایت می کند را تحت فشار قرار دهند لذا سپاه را در فهرست سازمان های تروریستی قرار دادند و تحریم کردند.

وی گفت : متاسفانه در داخل کشورهم حجمه به سپاه زیاد است و می خواهند نقش سپاه در داخل و منطقه را تضعیف کنند .

درپایان مراسم ،  مولودی خوانی توسط برادر درویشوند انجام و اهداءجوایز به پاسداران نمونه انجام شد.

  8001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها