خبرهای داغ:
نیاکان گفت:در شب اول 5 هزار نفر استقبال کردند که بی نظر بود و این نشان از و مهندسی کار و دعوت مردم توسط دست اندرکاران بوده و تشکر صمیمانه داریم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و شبهای آینده مردم بیشتر حاضر و استفاده بهینه را ببرند.
کد خبر: ۸۸۵۲۹۲۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

محمدنیاکان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج درا شاهرود با ابراز خوشحالی از نمایش فصل شیدایی در استان سمنان و شهرستان شاهرود اظهار کرد: همه عوامل این نمایش از افراد تراز اول سینما هستند که طراح نور عباس رحمانی پور،طراح صحنه و لباس،جلوه های ویژه میدانی رضا ترکمان،مدیر پخش و صدا و تصویر صادق فتاحی، نوسینده راوی رسالت بوذری وکارگردان سعید اسماعیلی هستند.

وی افزود: حامی مالی این برنامه موسسه رسانه فرهنگی هنری اوج است که بخش اعظم بودجه کار را در اختیار مرکز هنرهای انقلاب اسلامی قرار داده و با هماهنگی استان و شاهرود نمایش تا 14 اردیبهشت اجرا می شود و دعوت می شود از مردم تشریف بیاورند.

نیاکان با تاکید بر اینکه میزان مشارکت در شاهرود قابل توجه بود و خیلی خوب پیش بردند گفت:  خوشحالیم دومین یا سومین بار نمایش فصل شیدایی خارج از مرکز استان اجرا می شود چرا که نمایش فضا وسیعی دارد و فکر می کردیم با مشکلاتی مواجه شویم در شاهرود اما دیدیم از استان های دیگر قوی تر دوستان آمدند و نمایش عظیم فصل شیدایی را پشتیانی کردند.

وی با اشاره به استقبال خیلی خوب و کم نظیر مردم شاهرود در شب اول نمایش افزود: در شب اول  5 هزار نفر استقبال کردند که بی نظر بود و این نشان از و مهندسی کار و دعوت مردم توسط دست اندرکاران بوده و تشکر صمیمانه داریم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و شبهای آینده مردم بیشتر حاضر و استفاده بهینه را ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها