خبرهای داغ:
به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج کارگاه آموزشی پبشگیری از جرایم و تخلفات دینی ، سیاسی و اخلاقی با حضور مسئول نظارت و تائید صلاحیت سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در جمع کارکنان سپاه ناحیه نطنزبرگزار شد .
کد خبر: ۸۸۵۲۹۳۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۷

سرهنگ دوم پاسدار محمد رضا نریمانی مسئول نظارت و تائید صلاحیت سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه در ابتدا کارکنان را با توصیه های اخلاقی از علماء و بزرگان دین مستفیذ نمود.

وی در ادامه گفت : با توجه به اینکه موقیعت زمانی موقیعت حساسی از لحاظ سیاسی می باشد و همچنین با توجه به اینکه دشمنان اسلام به صورت جبهه ای وارد شده اند ما بایستی به صورت جبهه ای با آنان مقابله کنیم. و این به این معنا نیست که نیروهای مسلح از شخص یا فرد خاصی حمایت کنند بلکه باید ار انقلاب و دستاوردهای انقلاب دفاع کرد این بدین معناست که هر کسی که انقلاب را نشانه گرفته بایستی در مقابل آنها ایستاد و ضربه ی سختی به آنها وارد نمود.

نریمانی افزود: هیچ یک از کارکنان نیروهای مسلح حق دخالت و یا عضویت در ستاد کاندیدای خاصی و ... را ندارند و در صورت مشاهده جرم محسوب خواهد شد .

وی در ادامه افزود : در این میان بایستی تبیین کنیم در رابطه با حضور حداکثری طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در قالب چارچوب های قانونی و پس از آن انتخاب هوشمندانه و اصلح با استفاده از روشنگری و بایستی به مردم کمک کرد تا مردم هوشمندانه تصمیم بگیرند .

وی در ادامه مباحث خود مصداق ها و مطالبی را در مورد قوانین داخلی نیروهای مسلح اشاره کرد.

در پایان به سئوالات حضار پاسخ داده شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها