مسئول بسیج دانشجویی مازندران:

بسیج دانشجویی مازندران خواستار فضای عادلانه برای انعکاس سلایق کاندیداست

بسیج دانشجویی در انتخابات نیز به‌دنبال ایجاد فضای عادلانه جهت انعکاس تمامی سلایق کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در دانشگاه‌ها است.
کد خبر: ۸۸۵۲۹۶۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شهرام نوری امروز در گفت‌وگویی از آمادگی بسیج دانشجویی مازندران برای برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در سطح دانشگاه‌های استان خبر داد و اظهار کرد: اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این ارتباط با همکاری دفاتر بسیج دانشجویی انجام شد.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی، مجموعه‌ای انقلابی است که در راستای اهداف عالی نظام و انقلاب تلاش و فعالیت می‌کند افزود: بسیج دانشجویی در انتخابات نیز به‌دنبال ایجاد فضای عادلانه جهت انعکاس تمامی سلایق کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در دانشگاه‌ها است.

مسؤول بسیج دانشجویی مازندران با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تأکید کرد:مشکل جوانان امروز، آینده کاری و شغلی آنهاست که رئیس جمهور آینده باید به مساله اشتغال جوانان و ارتباط بین دانشگاه‌ها و صنعت و تولید توجه لازم را داشته باشد.

این مسؤول تصریح کرد: بالا بردن کیفیت آموزشی عالی در دانشگاه‌ها، مبارزه با مدرک‌گرایی یکی دیگر از نیازهای مراکز آموزش عالی است.

نوری با اشاره به توانمندی علمی و فکری جوانان دانشجوی انقلابی ایران اسلامی گفت: نگاه به درون و اتکا به توانمندی جوانان از جمله درخواست‌های دانشجویان از رئیس جمهور آینده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان و جوانان ایران اسلامی، جوانان انقلابی مؤمن و استکبارستیز هستند که در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کارهای ارزنده‌ای را انجام داده‌اند و این راه را با قدرت ادامه می‌دهند.

مسؤول بسیج دانشجویی مازندران اضافه کرد: با استفاده از این ظرفیت عظیم نیروی انسانی، تحصیل‌کرده، مؤمن و متعهد می‌توانیم ایرانی سربلند و آباد داشته باشیم.

نوری با اعلام اینکه رؤسای بیشتر دانشگاه‌هایی همکاری لازم برای ایجاد فضای پرشور انتخاباتی در دانشگاه‌ها را داشتند، گفت: از معدود رؤسای دانشگاه‌هایی که به‌دنبال ایجاد فضای بسته سیاسی در دانشگاه‌ها هستند و از هر نقدی فرار می‌کنند انتقاد دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها