خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی به مناسبت ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار در جمع پاسداران ناحیه امام حسن مجتبی(ع) حضور پیدا کرد وگفت: اگر سپاه آماده باشد کشور آماده است.
کد خبر: ۸۸۵۲۹۶۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازقم، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی امام جمعه شهر پردیسان قم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به خصوص ولادت با سعادت امام حسین (ع) بیان داشت: در اوایل انقلاب اسلامی ایران که سپاه پاسداران تشکیل شد، سپاه امکانات نظامی مجهزی نداشت. پاسداران انقلاب اسلامی با تکیه بر ایمان به خداوند و توسل به ائمه اطهار(ع) توانستند دشمن تا دندان مسلح را شکست دهند.

وی افزود: امروز اگر سپاه قوی باشد رهبری قوی است، کشور قوی است، نظام اسلامی قوی است. و هدف از قدرتمندی ترس دشمنان است. دشمن 3 نوع است 1- دشمن خدا 2- دشمن شما 3- منافقین که خطرناکترین دشمنانند.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی در پایان افزود: اگر سپاه آماده باشد کشور آماده است. سپاه پاسداران مال انقلاب اسلامی است نه جمهوری اسلامی، پس در هر جای دنیا که انقلاب اسلامی شکل می گیرد و به کمک نیاز داشته باشد این سپاه پاسداران است که باید به کمک آنان بشتابد.

لازم به ذکر است در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه و فرمانده ناحیه نیز حضور داشتند و نماز ظهر و عصر به امامت امام جمعه شهر پردیسان اقامه شد.

ارسال نظرات