مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بروجرد:

در انتخابات افراد صالح و صادق شرکت کنند / هفته عقیدتی سیاسی بستری جهت نشر افکار ناب اسلامی است+ تصاویر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بروجرد گفت : باید در انتخابات کسانی را هدایت کنیم که صادق باشند و در برابر دشمنان بتوانند مواضع صحیحی داشته و اقتدار ملی را خدشه دار نکنند
کد خبر: ۸۸۵۲۹۶۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجت الاسلام " علاء دولتشاهی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بروجرد در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی ااظهار داشت : امسال هفته عقیدتی سیاسی مصادف با سالروز ولادت ائمه اطهار امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) است و این هفته فرصتی برای احیای فکر ناب اسلامی است.

وی افزود: در هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم نیاز است که اندیشه های ناب شهید مطهری تبیین شود و بهترین بستر برای تحقق دیندار کردن، هفته عقیدتی سیاسی است.

به گفته وی شهید مطهری با شهادت خود مجاهدت علمی را اثبات کرد و باید تلاش کرد تا شرایط لازم برای معرفی آثار ارزشمند شهید مطهری فراهم شود چرا که مطالعه آثار این شهید اثرات زیادی را به دنبال دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بروجرد با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: باید در انتخابات کسانی را هدایت کنیم که صادق باشند و در برابر دشمنان بتوانند مواضع صحیحی داشته و اقتدار ملی را خدشه دار نکنند و این افراد رضایت خدا را قرار است جلب کنند و داشتن صداقت سبب می شود تا انسان این رضایت را جلب کند.

حجت الاسلام " دولتشاهی به برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در بروجرد اشاره کرد و گفت: 19 عنوان برنامه در این هفته برگزار می شود که دیدار با سه خانواده شهدای معلم، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، مسابقه کتابخوانی، وبلاگ نویسی، مقاله نویسی، اجرای مسابقات ورزشی و تجلیل از معلمان از مهمترین برنامه های این هفته در بروجرد است.

وی معلمان در جامعه نقش مهمی را بر عهده دارند چرا که این افراد هدایت فکری و تربیتی قشری اثر گذار و مدیران آینده کشور را عهده دار هستند.

انتهای پیام /ز
ارسال نظرات