به مناسبت میلاد امام حسین(ع):

جشن هفته پاسدار با حضور کارکنان سپاه کربلا برگزار شد/ تصویری

به مناسبت میلاد سراسر نور و نشاط امام حسین(ع) فرزند امیر المومنین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) ویژه برنامه جشن هفته پاسدار با حضور خانواده های پاسداران ستاد سپاه کربلا طی دو روز در مجتمع تفریحی ساری با شکوه خاصی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۲۹۷۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت میلاد سراسر نور و نشاط امام حسین(ع)  فرزند امیر المومنین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) ویژه برنامه جشن هفته پاسدار با حضور خانواده های پاسداران ستاد سپاه کربلا طی دو روز در مجتمع تفریحی ساری با شکوه خاصی برگزار شد.
 این مراسم با همت کانون فرهنگی خانواده سپاه کربلا در شب های مبارک هفته پاسدار به میمنت میلاد سراسر برکت امام حسین(ع) برپا شد که با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی با دعوت از هنرمندان برجسته استان برای پاسداران، همسران و فرزندان آنان و به منظور ایجاد شور و نشاط همراه شد.

 در این برنامه حجه الاسلام تقی نیا کارشناس طب سنتی و اسلامی به بیان مسائل تغذیه ای از دیدگاه اسلام پرداخت که برای خانواده ها و توجه به سلامت تغذیه ای آنان حائز اهمیت بود.
 اجرای مسابقات، سرگرمی و اهدا جوایز به برندگان، اجرای نمایش و طنز توسط بازیگران مشهور و طناز تلویزونی ، پذیرایی، اعطای هدایا برای فرزندان خانواده های کارکنان ستاد سپاه کربلا به عنوان یاد بود  و همچنین ارائه بن هدایا به تمامی خانواده های دعوت شده این ستاد، که بر اساس نظر مدعوین به دلخواه یکی از دو شب را برگزیدند از برنامه هایی بود که رضایت خانواده را جلب کرد.
این برنامه هر ساله به مناسبت فرا رسیدن سوم شعبان میلاد فرخنده فرزند امیر المومنین و دخت پیامبر اسلام(ص) (امام حسین ع) با نظر فرمانده سپاه کربلا و همت مرکز فرهنگی خانواده سپاه، همکاری معاونت های روابط عمومی و تبلیغات، فرهنگی، مرکز خدمات کارکنان، قرارگاه و ... در مناطق مختلف استان برگزار می شود.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها