امام جمعه اصلاندوز:

زیرساختهای لازم برای ایجاد بندرخشک اصلاندوز فراهم شود

امام جمعه اصلاندوز ضمن تبریک تصویب بندر خشک اصلاندوز گفت:ان شاءالله زیرساختهای لازم برای ایجاد این بندر نیز فراهم شود.
کد خبر: ۸۸۵۲۹۹۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از خبرنگارارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز ضمن تبریک تصویب بندر خشک اصلاندوز بعنوان اولین بندر ریلی کشور در جلسه هیئت دولت گفت:از هئیت دولت،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل،استاندار اردبیل،فرماندار شهرستان پارس آباد،بخشدار اصلاندوز و دیگر مسئولانی که در تصویب بندر خشک اصلاندوز انصافا تابحال نهایت تلاش و پیگیری کردند تا این بندر به فرجام برسد قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه اجرای بندر خشک اصلاندوز نباید بصورت مصوبه باقی بماند بلکه عملی شود افزود:امید است دولت زیرساختها و امکانات لازم برای ایجاد بندر فراهم کند که ان شاالله با همت مضاعف مسئولان،با آغاز ریل گذاری و پل ،شاهد ایجاد بندر خشک اصلاندوز باشیم.

امام جمعه اصلاندوز به دیدار اساتید، قاریان و حافظان برگزیده سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند:معارف قرآنی نجات‌بخش و سازنده زندگی مقتدرانه و عزتمندانه امت اسلامی است و باید به گفتمان رایج و روشن در جوامع اسلامی تبدیل شود.

وی تکیه بر داخل را رمز و راز قوام و دوام انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت:نظام جمهوری اسلامی با شعار "ما می توانیم" تاکنون توانسته خود را به نقطه اوج و عظمت رسانده است.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسولان نظام در روز عید مبعث حضرت رسول اکرم(ص) نیز گفت:در این دیدار معظم له از نامزدهای ریاست جمهوری خواستند در تبلیغاتشان بگویند، قول هم بدهند که برای پیشرفت امور کشور، برای توسعه‌ اقتصادی، برای باز کردن گره‌ها، نگاهشان به بیرون از این مرزها نخواهد بود، نگاه به خود ملّت خواهد بود.

وی در ادامه فرارسیدن اعیاد شعبانیه روز میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار،روز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز و سالروز میلاد با سعادت حضرت امام سجاد(ع) را تبریک گفت.

امام جمعه اصلاندوز همچنین روز شوراها و هفته شهر و شهوندی نیز اشاره کرد و گفت:امروز متاسفانه شوراها برای اینکه مشکلات شهر را حل کنند خودشان مشکل شده اند که امید است با تعامل و همکاری مشکلات و موانع موجود در شهر را حل کنند.

گفتنی است پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز اکبر صمدی فرماندار شهرستان پارس آباد در خصوص تصویب بندر خشک اصلاندوز به سخنرانی پرداخت.

ارسال نظرات