امام جمعه نیر گفت: متاسفانه اکنون در میان برخی از داوطلبان بازار تخریب، دروغ، تهمت، توهین و اسراف داغ شده و اینگونه موارد به منفعت مردم و جامعه نیست و داوطلبان باید مواظب سخنان و رفتارهای خود باشند و به یکدیگر توهین و افترا روا ندارند.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۰۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان نیربا گرامیداشت اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) به خصوصیات اخلاقی و معنوی حضرت عباس (ع) اشاره کرد و گفت: شجاعت در برابر غلبه کردن به نفس ، ایمان به خدا، صبر و شکیبایی ، قدرت اراده و وفاداری به ولایت ازجمله خصوصیات اخلاقی حضرت عباس (ع) بود.

امام جمعه نیر با تبریک میلاد امام حسین (ع) پاسداران را نقطه قوت انقلاب اسلامی و عزتمندترین نیروی جامعه اسلامی معرفی کرد و افزود: پاسداران قطعا در حفاظت و حریم نگه داشتن جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاش و جدیتی فروگذار نکرده‌اند.

وی میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز را گرامی داشت و تصریح کرد: جانبازان ما شایستگان جامعه اسلامی هستند که هیچ وقت این شایستگی آنها همراه با شجاعت، شهامت و دلاوری‌هایشان از ذهن‌ها دور نخواهد شد.

حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی اظهار داشت: تاریخ گواهی می‌دهد که جانبازان ما در اوج ایثار و بصیرت حماسه‌ای را خلق کردند که هیچ وقت در تاریخ این کشور فراموش نمی‌شود.

امام جمعه نیر با بیان این مقدس با بیان این که جانبازان یادگاران انقلابند، افزود: جانبازان برای تداوم انقلاب، سلامتی و تندرستی خود را فدا کردند و باعث افتخار و عزت نظام اسلامی شدند که باید منزلت آنان در جامعه همواره حفظ شود.

وی در ادامه به انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات اصل مهم در ساختار سیاسی و بزرگترین نماد مردم سالاری دینی در ایران اسلامی است و بر این اساس توجه به آموزه های دینی، اخلاق مداری و دوری از تخریب در آزمون بزرگ سیاسی، امری مهم و زمینه ساز شکل گیری رقابت سالم است.

حجت الاسلام مقدسی تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها از رویدادهای مهمی است که در آستانه آن قرار داریم و انتظار می رود با حضور حماسی مردم برگ زرین دیگری در این عرصه ثبت شود.

وی افزود: در این انتخابات افرادی که نامزد می شوند باید ضمن حفظ جایگاه و حرمت یکدیگر از تخریب افراد جدا خوداری کنند و پایبند قانون و اخلاق اسلامی باشند.

حجت الاسلام مقدسی گفت: متاسفانه اکنون در میان برخی از داوطلبان بازار تخریب، دروغ، تهمت، توهین و اسراف داغ شده و اینگونه موارد به منفعت مردم و جامعه نیست و داوطلبان باید مواظب سخنان و رفتارهای خود باشند و به یکدیگر توهین و افترا روا ندارند.

امام جمعه نیر افزود: کاندیداها باید نگاهشان به مردم باشد و در مناظره ها با احترام با یکدیگر برخورد کنند و حرمت ها حفظ شود.

حجت الاسلام مقدسی گفت: داوطلبان باید از برنامه های خود گزارش دهند چون دنیا اکنون شاهد سخنان آنها است و نباید به دست دشمنان هیچ گونه بهانه ای داده شود.

امام جمعه نیر گفت: همه باید تلاش کنند با حفظ وحدت و اتحاد و برادری در انتخابات حضور پر شوری داشته باشند و با تبلیغات مناسب در معرفی خود هرگز نامزدهای دیگر را تخریب نکنند و با دوری از تهمت و تحریف پایبند اصول دینی باشند.


.

ارسال نظرات