امام جمعه بیله سوارگفت: ادارات دولتی بعد از وقت اداری تبلیغات نکنند زیرا که مناظرات از صداسیما پخش میشود و مردم قدرت تشخیص دارد لذا مسوولین ادارات اجازه دهند مردم ازادانه رای خود رابه فرد مورد نظر خود بدهند .
کد خبر: ۸۸۵۳۰۰۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل ازپایگاه خبری صبح مغان، حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های امروز نماز جمعه شهر مرزی بیله سوار با اشاره به فرا رسیدن موسم انتخابات و با بیان اینکه باید سرنوشت خود را خود انتخاب کنیم گفت: انتخاب را با سرسری کردن نمی شود انجام داد.

وی با توصیه به برخی مسئولان گفت: ادارات بعد از وقت اداری تبلیغ نکنند زیرا که مناظرات از صداسیما پخش میشود ‌ و مردم قدرت تشخیص دارد لذا مسوولین ادارات اجازه دهند مردم ازادانه رای خود رابه فرد مورد نظر خود بدهند .

خطیب نماز جمعه بیله سوار افزود: این حرام است که مسوولی به مردم بگوید اکر به فرد مورد نظر ما رای ندهید خدماتی برای شما نخواهد بود .

وی همچنین گفت: البته اعضای صندوق رای همگی یک دست باشند نیز این هم غلط و اشتباه است.

امام جمعه بیله سوار با بیان اینکه مردم از بیکاری در فشار زیاد به سر برده و از نظر معیشت در مذیقه هستند اظهار داشت: مردم باید به فردی رای بدهند که بتواند مسئله حقوق های نجومی را حل کند که متاسفانه قوای قضاییه، مجریه و مقننه نتوانستند این پرونده را حل کنند .

حجت الاسلام قیاسی به وجود فاصله طبقاتی زیاد در بین مردم اشاره کرد و گفت: مردم از اشرافیت متنفر بوده و به دنبال مسئول ساده زیست هستند

وی به وضعیت اسف بار تولید داخلی اشاره کرد و گفت: امروز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می تواند به الگویی برای تولید و پیشرفت در کشور تبدیل شود.

حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در ابتدای خطبه های امروز نماز جمعه شهر مرزی بیله سوار با تبریک اعیاد شعبانیه، ماه شعبان را ماه فرستادن صلوات بر محمد و آل محمد عنوان کرد و گفت: صلوات شعبانیه نیز از جمله صلوات های مشهور وارده در این ماه است که خواندن آن بسیار تاکید شده است.

وی در تشریح بخشی از صلوات شعبانیه گفت: مسلمانان باید از شوخی کردن زیاد، غیبت و بهتان مواظبت کنند زیرا که این خصوصیات در موقع فوت انسانها از دنیا، موجب هذیان گفتن آنها میشود‌.

امام جمعه بیله سوارضمن تسلیت شهادت چند تن از مرزبانان کشور در منطقه میرجاوه زاهدان گفت: مسئولیت این حادثه به عهده کشور پاکستان است و این کشور باید در خصوص تکرار نشدن حوادث این چنینی تعهدات لازم را بدهد.

وی به فرا رسیدن سوم شعبان روز میلاد امام حسین علیه السلام اشاره و با تبریک روز پاسدار، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نمونه بارزی از نهاد انقلابی در مقابله با بیکاری عنوان کرد.

وی همچنین ولادت حضرت ابوالفضل و حضرت امام سجاد علیهم السلام را تبریک گفت و افزود: مراسم متنوعی در شهر، همزمان با روز نیمه شعبان که با ولادت منحی عالم بشریت حضرت مهدی موعود مصادف است برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام قیاسی محورهای سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری را در جمع قاریان و حافظان کشورهای اسلامی تشریح کرد و افزود: مشکل اصلی دشمنان، با اسلام است و به این جهت قصد مقابله با جمهوری اسلامی را دارند.

وی در انتها روز جهانی کارگر را به کارگران زحمت کش تبریک گفت و تاکید کرد: کارگران حتما باید بیمه داشته باشند و از حمایت کامل برخوردار باشند.

ارسال نظرات