معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: با روحیه جهادی می‌توان به اهداف انقلاب دست یافت.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۲۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر در جشن اعیاد شعبانیه که در شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت شناخت نفاق و دشمن امروز سختتر از دوران انقلاب است که می‎طلبد هوشیار تر از گذشته باشیم و در جهت رسیدن به اهداف انقلاب قدم بر داریم.
 
وی با بیان اینکه به واسطه مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی شهدا انقلاب،هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم است که انقلاب در حال پیشرفت است عنوان داشت: ما نباید با عدم وحدت موجب شویم که دشمن بین ما تفرقه افکنی و در نظام ما نفوذ پیدا کند.
 
این مسئول با تاکید بر اینکه با اطاعت از رهبری می‌توان به پیروزی دست یافت، خاطرنشان کرد: با پشتکار، هوشیاری و بصیرت می‌توان در مقابل دشمن ایستادگی کرد و به اهداف انقلاب دست یافت.
 
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه کشور به اهمیت انتخابات اشاره کرد و افزود: باید با تحقیق و پژوهش فرد اصلح را انتخاب کنیم و با انتخاب درست موجب توسعه و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران شویم.
 
سردار سپهر به مدیریت صحیح مقام معظم رهبری مدظله العالی اشاره کرد و  بیان داشت: دشمن به خاطر مدیریت و رهبری درست ولی فقیه است که جرات ندارد به جمهوری اسلامی ایران حمله کند و بارها خود آنها گفته اند که سال‌ها برنامه‌ریزی انجام می‎دهند اما تنها با یک سخنرانی مقام معظم رهبری مدظله العالی است که برنامه چندین ساله‌ آن‎‌ها از بین می‎رود.
 
وی با بیان اینکه ولی فقیه باید محور جامعه باشد گفت: نباید هیچ گاه از دشمن بهراسیم چرا که آن‌ها خود فهمیده‌اند که توان مقابله با ایران را ندارند و سعی می‌کنند از طریق نفوذ و تفرقه نظام جمهوری اسلامی ایران را از پای درآورند که به لطف خدا و با بصیرت مردم تیر دشمنان به سنگ خواهد خورد.
 
 امروز حمله فرهنگی، تهاجم سیاسی و جنگ اقتصادی و موانع بسیار زیادی وجود دارد که جز با تبعیت از رهبری این مشکلات حل نخواهند شد.

وی با اشاره به برخی از آیات قرآن کریم ادامه داد: طبق آیه 123 سوره مبارکه آل عمران اگر می‌خواهید بر دشمن غلبه کنید و او را ناامید کنید و بتوانید از مشکلاتی که ایجاد خواهد کرد عبور کنید باید تقوا داشته باشید و از دستور رهبری پیروی کنید.

معاون هماهنگ‌کننده ولی فقیه در سپاه با اشاره به جنگ احد و مجازات مسلمانان توسط خداوند بیان کرد: یکی از دلایل اصلی مجازات مسلمانان تعدی از دستور رهبری و دشمن را سبک انگاشتن بود که نمونه دیگر این موضوع را در زندگی جالوت و طالوت می‌توان دید که وقتی دستور جنگ صادر شد عده بسیار زیادی صحنه را ترک کردند.

وی افزود: با وجود تمام افکار فتنه و نفاقی چون جریان بازرگان، منافقین، کمونیست‌ها و... که در صحنه اجتماع بوده‌اند، عده‌ای از جوانان راه حق را شناختند و به فرمان حضرت امام(ره) به اندازه و به موقع به تکلیف خود عمل کردند و به مقام والای شهادت رسیدند و خداوند امروز این شهدا را چراغ راه ما و شما قرار داده است.

سپهر با تاکید بر اینکه شرایط امروز سخت‌تر و پیچیده‌تر از اول انقلاب است، خاطرنشان کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی حفظ شده است به دلیل خون شهدا و مجاهدت و حکمت مقام معظم رهبری است که یک تنه در برابر تمام کفر و نفاق ایستاده است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه قوای سه‌گانه انقلابی، لازمه تشکیل تمدن اسلامی و زمینه‌سازی ظهور است، خاطرنشان کرد: امروز در آستانه روز سرنوشت‌سازی قرار داریم که باید در بین تمام خطوط سیاه و غبارآلودگی‌های سیاسی و فکری باید راه حق را بشنایم چون امروز دشمن از کشور، رهبر و تفکر بسیجی ما می‌ترسد و اذعان می‌کند رهبر ایران از تنگه خیبر تا تنگه جبل الطارق را رهبری می‌کند و برای تاثیرگذاری بر انتخابات ایران به نفع خودشان برنامه دارند.

وی با استناد به مطلبی از نشریه واشنگتن پست تصریح کرد: این روزنامه در مورد رهبری عزیز ما بیان می‌کند که در منطقه‌ای که اکثر حکومت‌ها فروپاشیده‌اند به دلیل وجود یک رهبر بی‌تکلف، کشور ایران روبه رشد و پیشروی است و فرماندهی از خلیج فارس تا سواحل مدیترانه را رهبری ایران بر عهده دارد او با دستان خالی وارد مذاکرات شد ولی امروز به اوج قدرت رسیده است و خدا پشتوانه او است.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به دخالت استکبار در انتخابات آتی ایران، توضیح داد: آن‌ها به دنبال این هستند که به مردم تلقین کنند اگر به کسی از جنس قاسم سلیمانی رای دادید باید منتظر جنگ باشید و سایه جنگ بر سر مردم ایران خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه استکبار برای جمهوری اسلامی سه هدف بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت دارد، اضافه کرد: هدف بلندمدت استکبار براندازی جمهوری اسلامی، هدف میان‌مدت قداست‌زدایی و بی اعتبار کردن نظام و رهبری و هدف کوتاه مدت‌شان انتخاب رئیس‌جمهوری است که دنباله‌رو آن‌ها باشد.

این مسؤول با اشاره به موفقیت اعجازگونه نهادها و حوزه‌هایی مانند دفاعی و نظامی که مستقیم زیر نظر رهبری هستند، ادامه داد: به برکت مدیریت مستقیم مقام معظم رهبری امروز موشک‌هایی توسط جوانان انقلابی ساخته شده است که توسط هیچ کشوری ساخته نشده است، امروز در حوزه نظامی تانکی ساخته شده است که اسرائیل از وجود این تانک ناله می‌کند، همه موفقیت‌های نظامی و امنیتی کشور در شرایط تحریم به دست آمده است.

 
گفتنی است: این مراسم با حضور جمع کثیری از نخبگان بسیجی در سالن اجتماعات مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.
 
ارسال نظرات