خبرهای داغ:
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم خبر داد

پیش بینی شرکت 30 هزار نفر از مردم قم در مراسم سالگرد امام خمینی(ره)

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم گفت: پیش بینی شده است که 30 هزار نفر از مردم استان قم برای شرکت در مراسم سالگرد امام خمینی(ره) در روز 14 خرداد به تهران اعزام شوند.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۲۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
پیش بینی شرکت 30 هزار نفر از مردم قم در مراسم سالگرد امام خمینی(ره)
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسین امیری قمی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی قم برگزار شد، با اشاره به ضرورت برگزاری باشکوه مراسم 15 خرداد اظهار کرد: باید مردم قم این مراسم را به صورت باشکوهی برگزار کنند و مردم از شرکت در مراسم 15 خرداد استقبال می‌کنند.

وی ادامه داد: پیش بینی شده است که 30 هزار نفر از مردم استان قم برای شرکت در مراسم سالگرد امام خمینی(ره) در روز 14 خرداد به تهران اعزام شوند، مشکلی از لحاظ امنیتی در این زمینه نداریم و طرح امنیتی مناسب برای روزهای 14 و 15 خرداد در شهر قم تعریف و اجرا می‌شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم افزود: پیشنهاد می‌کنم که مراسم 15 خرداد از ساعات آغازین صبح و پیش از ظهر در شهر قم از میدان روح الله شروع شود و تا حرم حضرت معصومه(س) ادامه پیدا کند، تدابیر امنیتی و انتظامی در این زمینه را پیش بینی می‌کنیم.

امیری قمی در پایان با اشاره به هماهنگی نهادهای مختلف استان قم برای برگزاری مراسم‌های 14 خرداد و 15 خرداد خاطرنشان کرد: جلسات هماهنگی در این زمینه با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف در استانداری قم برگزار می‌شود.

ارسال نظرات