منابع سوری از دستاورد جدید نیروهای ارتش در محله القابون در شمال شرقی پایتخت و هلاکت ده‌ها تروریست در دومین روز درگیری‌های خونین با یکدیگر در غوطه شرقی خبر دادند.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۳۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی در بخش جنوبی محله «القابون» در شمال شرقی پایتخت، مواضع خود را در ساختمان‌های بیشتری تثبیت کردند، این در حالی است که درگیری‌های شدید میان ارتش و گروه‌های تروریستی همچنان ادامه دارد.

نیروهای ارتش همچنین حمله یک گروه تروریستی به القابون را دفع کردند و تمام اعضای آن را به هلاکت رساندند.

از سوی دیگر درگیری‌ها میان باندهای تروریستی جیش‌ الاسلام با فیلق الرحمن و جبهه النصره برای دومین روز پیاپی در برخی مناطق غوطه شرقی ادامه دارد و این گروه‌های تروریستی، مواضع یکدیگر را با خمپاره و موشک در شهرک‌های «کفربطنا،عربین و حزة» هدف قرار می‌دهند و دامنه درگیری‌ها به شهرک‌های «مدیر، مسرابا و زملکا» گسترش یافته و اوضاع به تشدید تنش و  درگیری میان گروه‌های تروریستی اشاره می‌کند.

بر اساس گزارش رسانه‌های حامی گروه‌های تروریستی، تا کنون در درگیری‌های این گروه‌ها با یکدیگر بیش از 90 تروریست کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند، علاوه بر آن شماری از غیرنظامیان مناطق تحت اشغال این گروه‌ها هم در جریان درگیری این گروه‌ها، جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش تسنیم،باند جیش الاسلام تهدید کرده است باند تحریرالشام(جبهه النصره) را در غوطه شرقی ریشه‌کن خواهد کرد به طوری که تروریست‌های جیش‌الاسلام پس از اخراج تروریست‌های فیلق الرحمن و تحریرالشام از شهرک حزه،‌آن را به سیطره خود درآورده و به محاصره آنها در شهرک کفربطنا شهرک مجاور آن نزدیک شده‌اند.
ارسال نظرات