مسئول کلینیک تخصصی مهرانه:

تبیین سالن اجتماعات مجموعه مهرانه با ظرفیت۳۰۰ نفر

سالن اجتماعات این مجموعه با ظرفیت۳۰۰ نفر برای برگزاری کنفرانس ها و کنگره های علمی و برگزاری کارگاههای آموزشی و برنامه های فرهنگی تبیین شده است.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۳۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه در بازدید حاج رسول اربابی، عضو هیئت امنا و خیر مهرانه به همراه خانواده از این مجموعه؛ گفت: ساختمان مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه در چهار طبقه طراحی و ساخته شده که شامل طبقه همکف، طبقه اول، دوم، سوم است.

مهندس جواد گرانمایه افزود: طبقه همکف شامل بخشهای: رادیوتراپی، تصویربرداری، فیزیوتراپی ، رستوران، نمازخانه، اتاق جلسات، اتاق بازی کودک، رختشوی خانه، موتورخانه و تاسیسات می باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: طبقه اول شامل بخشهای اداری، آزمایشگاه تشخیصی طبی (از جمله بیوشیمی خون، بیوشیمی ادرار، هماتولوژی، سرولوژی، بانک خون، پاتوبیولوژی، هورمون، میکروب شناسی، فلوسایترومتری و انگل شناسی) ، بخش ژنتیک ، درمانگاههای تخصصی (از جمله: خون و آنکولوژی، ریه ، سینه ، گوارش، پروستات، پوست، درد و دندانپزشکی و روانشناسی) و داروخانه است.

مهندس گرانمایه تصریح کرد: بخش آموزش پیشگیری که به منظور اطلاع رسانی به آحاد جامعه از طریق پنفلت، کلاسهای آموزشی و به صورت صوتی و تصویری و همچنین آموزشهای گروهی و انفرادی خدمات ارائه خواهد داد.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه خاطرنشان کرد: سالن اجتماعات این مجموعه با ظرفیت۳۰۰ نفر برای برگزاری کنفرانس ها و کنگره های علمی و برگزاری کارگاههای آموزشی و برنامه های فرهنگی تبیین شده است.

وی گفت: طبقه همکف دارای 3 اتاق پزشک جهت ویزیت بیماران مراجعه کننده به کلینیک توسط پزشکان متخصص می باشد.

ارسال نظرات