کد خبر: ۸۸۵۳۰۴۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: نرخ بیکاری در زنجان تک رقمی است ونباید برنامه‌های خود را متوقف کنیم ولی باید این جایگاه تقویت شود.

محمد رضا یوسفی به اجرای طرح تکاپو در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این طرح راهکاری برای استفاده از ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف است.

وی اظهار کرد: ما در تلاش هستیم که با اجرایی شدن طرح تکاپو ۶ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد کنیم.

مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: با اجرای طرح تکاپو ۱۷ درصد از بیکاران استان زنجان کاسته خواهد شد و برای ۶ هزار نفر اشتغال ایجاد می شود.

یوسفی تاکید کرد : امسال ۱۲ کارگروه تخصصی اشتغال به صورت ماهیانه برگزارخواهد شد و طبق آمار نزدیک به ۳۵ هزار بیکار در استان زنجان داریم و در سال گذشته ۸ هزار و ۴۰۰ به تعداد جمعیت بیمه‌شدگان اجباری اضافه شده که این امر نشان از اشتغالزایی خوب در استان است.

وی افزود: عیادت از بیماران بستری در بیمارستان‌ها،حضور در مراسم نماز جمعه، برگزاری همایش بزرگ کار و کارگر، دیدار اعضای ستاد بزرگداشت بسیج کارگری با امام جمعه زنجان، دیدار با خانواده شهدای والا مقام، برگزاری مراسم غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته کار و کارگر است.

مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان افزود: زنجان استانی است که یک فضای خوب رسانه‌ای دارد و با توجه به شعال سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری باید محیطی امن در جامعه برای ایجاد اشتغال فراهم شود.

یوسفی افزود: استان زنجان از نظر اشتغال جزو استانی‌هایی است که نرخ بیکاری آن تک رقمی است.

ارسال نظرات