رزمایش الی بیت المقدس در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با ۳۸گردان بیت المقدس و ۴ گردان کوثر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۵۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، این رزمایش از صبح پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه در سطح خراسان شمالی با حضور ۱۰ هزار نفر نیرو آغاز و در ۳۰۰ هزار کیلومتر مربع و در ۲۰ نقطه از استان اجرا شد.
امام جمعه اسفراین در جمع بسیجیان رزمایش الی بیت المقدس گفت: قرآن می فرماید که مسلمانان باید انقدر قوی باشند که در دل دشمنان ترس ایجاد کنند و شما بسیجیان باید اینگونه باشید و نباید از تشر دشمن بترسید.
سرهنگ مجیدفغانی از برگزاری رزمایش های بین المقدس درسطح شهرستان مانه و سملقان خبرداد و افزود: این رزمایش در ۳ نقطه ازشهرستان درشهرهای آشخانه، قاضی و پیش قلعه برگزارشد.
سرهنگ مجیدفغانی خاطرنشان کرد: گردان شهید وحیدی تاکتیک امدادونجات را در مناطق فرضی بمباران هوایی داخل شهر آشخانه  و گردان شهید یزدانی مانه و سملقان تاکتیک کمین و ضدکمین را در منطقه رزمایش پیش قلعه به نمایش گذاشتند.
سرهنگ فغانی درجمع بسیجیان گردان شهید یزدانی گفت: شما بسیجیان، با بصیرت خود وهمراهی باولایت ، خواص بی بصیرت را شرمنده کرده اید. فرمانده سپاه ناحیه شیروان گفت: برگزاری رزمایش الی بیت المقدس  در شیروان با استعداد ۶گردان بیت المقدس و ۱ گردان کوثر با ماموریت های کمین و ضدکمین و دفاع از مراکز حساس و مهم و امدادو نجات و مردم یاری و.... در سه منطقه در شیروان برگزار شد.
فرمانده ناحیه فاروج  ضمن قدردانی و تشکر از بسیجیان گردان های بیت المقدس بیان کرد، اگر همین بسیجی های گردان الی بیت المقدس در دوران دفاع مقدس بودند، پرشور در جبهه ها شرکت می کردند.
عملیات کمین و ضد کمین با رمز محمد رسول الله در منطقه عمومی علی آباد بجنورد آغاز شد. هدف از این عملیات بالا بردن سطح آمادگی بسیجیان استه که به صورت غافلگیرانه و هماهنگ شده از یک موضع پنهانی که علیه نیروهای در حال حرکت یا موقتا ثابت پیاده یا موتوری صورت می گیرد.
سردار سید حسن مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در جاجرم گفت: سرمایه گزاری برای گردان های برتر در سال ۹۶ بیشتر خواهد شد. یکی از برنامه هایی که در رزمایش بزرگ الی بیت المقدس برگزار شد برنامه اغتشاش, ضد اغتشاش و مخل امنیت در راستای آماده سازی بسیجیان گردان های بیت المقدس در سطح استان و همچنین شهرستان جاجرم بود.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان در منطقه رزمایش الی بیت المقدس شهرستان اسفراین حضور یافت و گفت: شما بسیجیان همیشه در صحنه باز هم اثبات کردید بسیج یار همیشگی امام و انقلاب است و به دشمن می فهماند در صورت کوچکترین تعرض به این آب وخاک مقدس عواقب بدی برایشان خواهد داشت.
سرهنگ فغانی درمنطقه رزمایش پیش قلعه شهرستان مانه وسملقان گفت: در زمان هشت سال جنگ تحمیلی؛ ایران اسلامی با جنگ سخت درگیر بود ولی الان ایران اسلامی با جنگ اقتصادی روبروست واین تنها با اقتصاد مقاومتی می توانیم همچون جنگ تحمیلی پیروز میدان شویم.
انتهای خبر/
ارسال نظرات