خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: منزلت معلمی به معنای تاثیرگذاری در روند تاریخی و مرزبندی فرهنگی یک ملت است.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۶۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
سرهنگ مرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک هفته معلم و بسیج فرهنگیان اظهار داشت: تکریم معلم و بزرگداشت به معنای واقعی کلمه، آثار بسیار مثبتی را در فرهنگ جامعه و تعلیم و تربیت باقی می گذارد.

وی با تاکید بر ضرورت تکریم مقام معلم عنوان کرد: امروز همه باید تکریم معلمان را در فضای فرهنگی جامعه و در ذهن مردم بیش از پیش تشدید کنند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه دو وظیفه مهم بر دوش بسیج فرهنگیان در خصوص احترام به معلم است، تاکید کرد : به لحاظ عمومی همه موظف به تکریم مقام معلم هستیم و در مرحله بعد با توجه با اینکه وظیفه بسیج حفظ ارزش‌ها است باید معلم به عنوان یک ارزش مورد تکریم قرار گیرد.

وی منزلت معلمی را به معنای تاثیرگذاری در روند تاریخی و مرزبندی فرهنگی یک ملت تعریف کرد و بیان داشت: اگر متناسب با روز کاری انجام شود و معلم نسبت به وظیفه اش اقدام مقتضی را ارائه کند همه کسانی که از مواهب جامعه برخوردار هستند، خود را مدیون معلم می دانند.

سیاهوشی با بیان اینکه منزلت معلمی برای او احساس شرف، کرامت و حرمت به وجود می‌آورد، گفت: ما در بسیج فرهنگیان حفظ شأن و احترام معلم را وظیفه خویش دانسته و خود را ملزم به دفاع از حقوق این قشر فرهیخته می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه عدم توجه کافی به معیشت معلم و دادن وعده هایی که عملی نمی شود، احترام به معلم نیست، تصریح کرد: فاجعه صندوق ذخیره فرهنگیان نه تنها احترام به حق معلم نیست بلکه تجاوز به حقوق معلم است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشارهبه ضرورت اجرای سند تحول بنادین در آموزش و پرورش اظهار کرد : بی توجهی و تعلل در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که درآن حفظ کرامت و شان معلم دیده شده است به طور قطع بی توجهی به مقام معلم است.

وی در همین خصوص با عنوان اینکه امضاء سند 2030 که در حال حاضر در مرحله اجرای برون سپاری تربیت معلم است، اضافه کرد : تربیت معلم و تربیت نسل طبق نظر بیگانگان و دشمنان نظام نه تنها حفظ شأن و منزلت معلم نیست بلکه درست در نقطه مقابل آن قرار دارد و توجه مسئولین ذیربط به این امر ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات