جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار شد
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار برخورد قاطع با عاملان توهین به ساحت مقدس امام رضا(ع) توسط مجری برنامه‌ ستاد یکی از نامزدهای انتخاباتی شد.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۹۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اقدام مجری برنامه‌های یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در توهین به ساحت مقدس امام رضا(ع) را محکوم کرد.

در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: خبر توهین و جسارت نسبت به ساحت مقدس حضرت امام رضا (علیه آلاف تحیة والثناء) که در حقیقت توهین به همه ائمه معصومین(علیهم السلام)، اسلام و مقدسات اسلامی است، در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری موجب تأسف و تأثر شدید شد و موجی از خشم و نفرت عمومی را برانگیخت و مؤمنین و علماء و مراجع معظم تقلید«دامت برکاتهم» را آزرده خاطر کرد.

در ادامه این پیام تاکید شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن این جسارت وقیحانه از مراجع ذی‌الصلاح می‌خواهد ضمن برخود قاطع با عاملان این حرکت نابخردانه، پاسخ اعتراضات گسترده مردمی را بدهند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: لازم است جریان های سیاسی بدانند که در صورت اسائه ادب به ساحت قدسی ائمه معصومین، قداست‌زدایی و آلوده کردن حریم اخلاق و انسانیت با پاسخ محکم مردم و مؤمنین مواجه خواهند شد و مردم به هیچ وجه این تعرضات جاهلانه را تحمل نخواهند کرد.

همچنین از دغدغه دینی و ابراز انزجار همه اقشار مختلف مردم متدین ایران اسلامی به ویژه مردم مؤمن و انقلابی ایلام تشکر می‌کنیم.
ارسال نظرات