مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

برنامه های روز جانباز با همکاری دستگاه‌های مختلف فرهنگی برگزار خواهد شد

برنامه های روز جانباز با همکاری دستگاه‌های مختلف فرهنگی از جمله حسینیه و زینبیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۹۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در طول سال برنامه‌های مختلفی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرایی ‌شود.

علی کاظمی از وجود ۷ هزار جانباز در استان زنجان خبر دادوافزود: ۱۰۱ جانباز ۷۰ درصد، ۲۵۵ نفر بین ۵۰ تا ۶۰ درصد است و ۲۵۰ نفر نیز بین ۳۵ تا ۳۹ درصد است و در این میان ۶۱۰ نفر از جانبازان فوت شده اند.

وی اظهار داشت: برنامه های روز جانباز با همکاری دستگاه‌های مختلف فرهنگی از جمله حسینیه و زینبیه اعظم زنجان برگزار می‌شود و هدف از این برنامه‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و برای تحقق این امر مهم تلاش می کنیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: دیدار جانبازان با ائمه جمعه، برگزاری جشن ولادت حضرت ابوالفضل (ع)، اجرای طرح سپاس، اعزام ایثارگران به اردوهای زیارتی و سیاحتی، دیدار با جانبازان خاص، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، ارسال پیامک‌های تبلیغی و نصب بنر در سطح شهر و اجرای طرح پایش سلامت برای جانبازان از برنامه های این روز است و به سلامت جانبازان تاکید زیادی داریم.

وی افزود: نماز برای همه افراد برای رفتن به راه مستقیم نیاز است و در این میان عمل به وصیت‌نامه شهدانیاز امروز جامعه است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان زنجان تصریح کرد: نماز از منظر ایثارگران و شهدا کاری بود که کمتر به آن پرداخته شده و باید بتوانیم با همکاری اصحاب رسانه بهتر به این موضوع بپردازیم.

کاظمی به معوقات جانبازان اشاره کردو گفت: معوقاتی که از جانبازان باشد، نداریم و همه معوقات از سال ۹۱ تا ۹۳ پرداخت شده و هفته آینده معوقات خانواده‌های شهدا نیز پرداخت می شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به انتخابات اشاره کردو گفت: بنیاد شهید در انتخابات از کسی یا اشخاصی حمایت نمی کند و این بنیاد به دنبال حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

کاظمی تصریح کرد: در استان زنجان هزار و ۶۶۵ نفر از خانواده های جانبازان در دانشگاهها تحصیل می کنند و هزار و ۵۰۰ نفر از فرزندان ایثارگران بیکار هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار