خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان عنوان کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: در حال حاضر بیشتر به ظواهر آثار این شهید توجه شده است و به عمق و مطالب ناب این آثار توجه کمتری شده که می‌طلبد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۹۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
حجت‌الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: هر ساله هفته عقیدتی سیاسی همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مطهری در سپاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری تصریح کرد: قلم نافذ، آثار روان و ساده و پر محتوای این استاد شهید برای مردم به ویژه نسل جوان همواره راهنمای خوبی به شمار می‌رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با تأکید بر ترویج اندیشه شهید مطهری در جامعه عنوان کرد: آثار این شهید بزگوار باید در تمام مراکز علمی کشور تدریس و بازگو شود و کتاب‌های ایشان به راحتی در دسترس مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آنگونه که شایسته است در جامعه به ابعاد شخصیتی این شهید بزرگ پرداخته نشده است، ادامه داد: امروز در برخی از کشورها بیشتر از داخل کشور ما آثار شهید را می‌شناسند و درک می کنند.

قربانی تصریح کرد: در حال حاضر بیشتر به ظواهر آثار این شهید توجه شده است و به عمق و مطالب ناب این آثار توجه کمتری شده که می‌طلبد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی ابراز داشت: اگر فکر و اندیشه و آثار این فیلسوف در جامعه پیاده شود بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: نشر آثار ارزنده شهید مطهری در جامعه به ویژه در بین نوجوانان و جوانان، الگو قرار دادن بزرگان دین و انقلاب و مطالعه زندگی نامه آنان، گذاشتن نمایشگاهی از آثار بزرگان دین و انقلاب و... از جمله راه‌هایی است که می‌توانیم اندیشه اسلامی و تفکر انقلابی را در جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات