فرانک طوسی، برگزارکننده نمایشگاه "سفر کاغذی":
کد خبر: ۸۸۵۳۰۹۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرانک طوسی، برگزارکننده نمایشگاه "سفر کاغذی" که دومین تجربه برگزاری نمایشگاه طی سال ٩٦ در زنجان را تجربه می‌کند، در خصوص نمایشگاه خود گفت: برای اولین بار نمایشگاه اوریگامی در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قصد معرفی هنر اوریگامی به مردم شهر زنجان را داشتم، افزود: اوریگامی چندین شاخه داشته و در این نمایشگاه از هر شاخه حدود ١٠ اثر ارائه شده است.

طوسی با ابراز امیدواری از اینکه نمایشگاهش مورد استقبال مردم قرار گیرد، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه اوریگامی در کشور سابقه طولانی ندارد و حتی در تهران نیز طی چند سال اخیر فقط یک نمایشگاه حرفه‌ای با این موضوع برگزار شده است، بر همین اساس، پیش از این کارگاهی در کتابکده فرهنگ زنجان برگزار کردیم که استقبال خوبی از آن انجام گرفت و امیدواریم این نمایشگاه نیز مورد اقبال مردم قرار گیرد.

گفتنی است،، فرانک طوسی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته نقاشی از دانشگاه سوره تهران بوده و در فروردین‌ماه سال جاری نیز نمایشگاه نقاشی "شکوه شادی" را در زنجان برگزار کرد.

وی متولد سال ٦٦ بوده و تاکنون سابقه شرکت در نمایشگاه‌های متعددی از جمله شرکت در نمایشگاه عکس گروهی در سال ٩٠ که از سوی انجمن سینمای جوان زنجان برگزار شد، داشته است. شرکت در نمایشگاه سالانه تبادل چاپ دستی در گالری لاله تهران در سال ٩٢، شرکت در نمایشگاه "آثار کوچک اندازه" در گالری آریای تهران در سال ٩٣، شرکت در نمایشگاه گروهی نقاشی دیواری در گالری آیه تهران در سال ٩٣ و برگزاری نمایشگاه به نفع کودکان کار و خیابان در سال ٩٤ از دیگر سوابق وی است.

این هنرمند عضو انجمن نقاشان ایران بوده و سابقه عضویت در گروه فرهنگ‌نامه کودک و نوجوان، شورای کتاب کودک و عضویت در گروه بررسی تصویر را نیز دارد.

ارسال نظرات