سردار پاکپور در یادواره شهدای مدافع حرم:

مرزبانان مظلومانه در جدال با اشرار به شهادت رسیدند

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به حادثه مرز میرجاوه و شهادت مرزبانان کشور مان، بیان داشت: مرزبانان عزیز کشورمان مظلومانه در جدال با اشرار به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۸۸۵۳۱۰۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت یگان ویژه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک میلاد امام حسین و روز پاسدار  و گرامی داشت یاد و خاطره همه شهیدان گفت: شهدا با نثار خون درخت امنیت را در این کشور تنومند کردند.

وی با اشاره به حادثه مرز میرجاوه و شهادت مرزبان کشور مان، بیان داشت: مرزبان عزیز کشورمان مظلومانه در جدال با اشرار به شهادت رسیدند.

وی در ادامه سخنان خود به بیان خاطراتی از شهدای صابرین پرداخت و گفت: در عملیات های مختلفی که همراه یگان صابرین در شمال غرب کشور حاضر بودم شاهد روحیه بالای این عزیزان بودم و در انجام ماموریت ها همه با هم رفیق بودیم و بحث فرمانده و نیروهای تحت امر مطرح نبود. شهدای صابرین علاوه بر رشادت های بسیار بالا از روحیه و انگیزه خوبی نیز برخوردار هستند که این موضوع برای ما حائز اهمیت است.

سردار پاکپور با تاکید بر اینکه یگان صابرین نفوذ ناپذیر است و اقدامات نیروهای ما در این یگان عامل بازدارنده دشمنان و تروریست هاست، افزود: در همین اقدام تروریستی که در مرز میرجاوه رخ داد شاهد رشادت های نیروهای انتظامی و امنیتی بودیم بطوریکه تروریست های کوردلی که از مرز پاکستان به نیروهای ما حمله کردند، جرات ورود به کشور نداشتند و این ترس گروه های تروریستی از نیروهای امنیتی ما به دلیل رشادت های این عزیزان در کل کشور و بویژه در مرزها است، لذا دفاع از ارزش های نظام و پیروی از ولایت از اهداف مهم و اساسی نیروهای نظامی کشور محسوب می شود و در این راه حتی جان خود را نیز فدا می کنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: در حال حاضر نیروهای ما در آن سوی مرزها از حریم اهل بیت دفاع می کنند و با رشادت های خود امنیت جمهوری اسلامی ایران را برقرار کرده و دشمنان را از مرزهای ایران دور کرده اند.

سردار پاکپور با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست اظهار داشت: همه ما باید تلاش کنیم تا راه شهیدان ادامه پیدا کند و از طرفی به دلیل رشادت هایی که شهدا انجام داده اند باید مشکلات خانواده های آنها را نیز در اسرع وقت برطرف کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود ناامنی در خارج از مرزهای ایران گفت: همه کشورها توطئه می کنند تا برای ایران ناامنی ایجاد کنند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و با تجهیز کردن گروه های ضد انقلاب قصد برهم زدن امنیت کشور را دارند اما نیروهای ما با هوشیاری مقابل تمام حیله های آنها ایستاده اند لذا امنیت امروز کشور را مدیون رزمندگان و شهدا هستیم که از هیچ تلاشی برای برقراری امنیت دریغ نمی کنند و حتی جان خود را نیز برای امنیت مردم فدا می کنند. از طرفی نیروهای ما در ارتفاعات شمال غرب کشور حضور دارند و تمام نقاط این منطقه را علی رغم دشواری های حاصل از سرما و انباشته شدن برف رصد می کنند.

به گزارش مهر،فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: شرایط در ارتفاعات غرب کشور به گونه ای است که بسیاری از افراد ما در زیر برف به شهادت می رسند. دمای هوا در این منطقه گاهی به پنجاه درجه زیر صفر می رسد و رزمندگان در این شرایط  از کشور دفاع می کنند.

سردار پاکپور در پایان گفت: امیدواریم راه شهدا ادامه پیدا کند و همه ما باید با زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان بتوانیم تا حدودی زحمات آنها را جبران کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار