مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه جاسک:

حوزه های علمیه باید مسلح به سه سلاح بصیرت باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جاسک گفت:حوزه های علمیه ما باید مجهز به سه سلاح انقلابی بودن، داشتن بصیرت دینی و بنیه علمی قوی باشند تا فریب دشمن را نخورند.
کد خبر: ۸۸۵۳۱۳۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از جاسک ؛ حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی، در جمع بسیجیان حوزه علمیه فاطمه بنت رسول(ص)
،عنوان کرد: حوزه های علمیه از همان اول انقلاب تا به الان این سه ویژگی را داشته و بحمد الله در خود حفظ نموده اند. لازمه انقلابی عمل کردن،فکر انقلابی داشتن است تا براساس آن بتوان بر موازین و اصول انقلاب پایبندی صددرصدی داشت ودر سیدن به استقلال سیاسی چه از لحاظ فرهنگی ،اجتماعی واقتصادی از زورگویی هیچ یک از قدرتهای جهانی هراسی به دل راه نداد.

وی یادآور شد: حوزه های علمیه این عناصر را باید روز به روز در خود تقویت کنند و این نیز از وظایف آنها به شمار می رود.

وی، تصریح کرد: بینش علمی و داشتن بنیه علمی قوی نیز یکی از ویژگی هایی است که در جهان کنونی که عصر اطلاعات به شمار می رود از عناصر اصلی در بروز یک رفتار انقلابی خوب از سوی افراد منتسب به حوزه وحوزه های علمیه به شمار می رود.

حجت الاسلام والمسلمی عبداللهی تصریح کرد؛ در سایه علم وعمل انقلابی و سیاسی است که می توان به تقوای سیاسی ای که یکی ازملزومات انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن است دست یافت و حوزه های علمیه با هدف گیری آرمانهای انقلاب و تلاش و همت بلند در رسیدن به این هدف ها است که میتوانند به آن چیزی که فلسفه ایجاد و پی ریزی آنهاست دست پیدا کنندو در تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و آگاهی بخشی به مردم و جامعه در راستای ایجاد جامعه ایمانی متناسب با اسلام و منویات مقام معظم رهبری همچنان نقشی برجسته را ایفا کنند.

وی، در پایان عنوان کرد:حوزه هایکی از مراکز پرورش اندیشه مهدوی و همچنین یکی از مدافعان ونگهبانان این نظامند و دشمن بیشترین سرمایه گذاری را جهت انحراف آنها از خط امام و رهبری دارد، مخصوصا در زمان انتخابات که مساله تعیین سرنوشت کشور به دست مردم می باشد سعی دارند که با ایجاد رخنه ای هرچند کوچک در حوزه ها و علمای دین که یکی از پرچمداران جمهوری اسلامی و حکومت دینی می باشند، مردم را نیز به انحراف بکشانند و آنها را نسبت به ادامه مسیرانقلاب و پیگیری و رسیدن به اهداف آن دلسرد کنند.
ارسال نظرات