فرمانده سابق سپاه ناحیه کاشمر تاکید کرد: فرمایشان رهبر معظم انقلاب را مبنای انتخاب کاندیدای اصلح قرار دهیم.
کد خبر: ۸۸۵۳۱۴۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار اسدیان در سومین نشست سیاسی نهضت روشنگری ویژه پایوران و سربازان وظیفه سپاه ناحیه زاوه با اشاره به بروز مکر و حیله فراوان توسط دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در آستانه انتخابات، برخی از این اقدامات شوم آن‌ها را در تهدید، ارعاب و ایجاد فضای وحشت و به رخ کشیدن قدرت های پوشالی خود به ملت ایران اسلامی برشمرد.

سرهنگ پاسدار اسدیان در ادامه با پوچ خواندن این اقدامات، افزود: ملت ایران اسلامی همواره در صحنه های مختلف اسلام و انقلاب آزموده شده و امتحان خود را به خوبی پس داده اند.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر ملت ایران خواهان پیروزی و نصرت بر مستکبران و زورگویان و ظالمان جهان هستند پس به فرموده قرآن باید در برابر سختی ها و ناملایمات صبر و استقامت نموده و تنها به فرمایش ولی فقیه توجه کرده و به آن عامل شوند.

اسدیان در پایان نیز به استناد حدیث شریف حضرت امام جعفر صادق(ع)؛ راه های شناخت کاندیدای اصلح را در این دانست که اگر نسبت به افراد شناخت داریم باید فردی عادل، فقیه، باتقوا و خداترس را انتخاب نماییم و اگر شناخت نداریم ببینیم که افراد متدین چه افرادی را انتخاب می کنند و به آنها رجوع کنیم و در نهایت اگر این راه هم میسر نیست باید دید که دشمنان از چه کسانی تعریف و تمجید نموده و در مقابل چه افرادی جبهه گرفته و مخالفت می کنند. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها