امام جمعه خلیل آباد در دیدار با خانواده شهید«امیرمحمد مکاری»:

شهدای میرجاوه جان خود را در راه پایداری امنیت جمهوری اسلامی فدا کردند

امام‌جمعه خلیل‌آباد گفت: سرباز شهید امیرمحمد مکاری و دیگر سربازان نیز جان خود را فدا کرد تا امنیت جمهوری اسلامی ایران تأمین شود و این افتخاری است که نصیب خانواده شهید مکاری شده است.
کد خبر: ۸۸۵۳۱۵۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
به 'گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی ناهیدی در دیدار با خانواده شهید امیرمحمد مکاری اظهار داشت: همه از شنیدن خبر حمله گروه تکفیری جیش الظلم به نیروهای هنگ مرزی میر جاوه و شهادت تنی چند از سربازان جمهوری اسلامی ایران متأثر شدند.

وی بابیان اینکه هر شخصی یک سرنوشتی در انتظار او قرار دارد، خاطرنشان کرد: سرباز شهید امیرمحمد مکاری راهی را رفت که راه انبیاء و اولیاء الهی و شهدای کربلا است.

امام‌جمعه خلیل‌آباد تصریح کرد: این سربازان در راه اسلام و انقلاب به‌عنوان سرباز امام زمان (عج) و سرباز میهن اسلامی نیز در خدمت به‌نظام مثل بسیاری از شهدای عظیم‌الشأن دفاع مقدس به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه سربازان دفاع از این آب‌وخاک را وظیفه خود دانستند و از مرزها حفاظت کردند، اذعان کرد: سرباز شهید امیرمحمد مکاری و دیگر سربازان نیز جان خود را فدا کرد تا امنیت جمهوری اسلامی ایران تأمین شود و این افتخاری است که نصیب خانواده شهید مکاری شده است.

ناهیدی در پایان تأکید کرد: از دست دادن فرزند بسیار سخت است ولی باعث افتخار و سربلندی خانواده شهید مکاری است که ذخیره خود را درراه دفاع از انقلاب با صبر و توکل بر خداوند متعال اهدا کردند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها