مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در نشستی که با خبرنگاران داشت، گفت: سایه جنگ را برجام نه بلکه قدرت بازدارندگی نظام از کشور دور کرده است.
کد خبر: ۸۸۵۳۱۶۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: دشمن قدرت بازدارندگی کشورمان را تجربه کرده است چراکه می داند نیروهای مسلح ما از توان بالایی برای مقابله برخوردار است.

وی در بخش دیگر سخنان خود به انتخابات، این رویداد مهم پیش رو نیز اشاره و بیان کرد: باید در این مساله مهم کشورمان حضور گسترده ای داشته و فردی را انتخاب کنیم که دولتی کارآمد و انقلابی و متدین را تشکیل دهد.

حجت الاسلام کاملی فر انتخاب فردی انقلابی و کارآمد را برای اداره امور کشور توصیه و تاکید رهبر فرزانه انقلاب عنوان و اظهار داشت: کشور آماده تحول اساسی است تا بتواند مشکلات را حل کند و این نیازمند مدیران انقلابی با روحیه جهادی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تاکید کرد: تفکر انقلابی فرصتی برای پیشرفت و تحول است، همان تحولی که در دوران دفاع مقدس جنگ را مدیریت کرد.

وی در خصوص نقش سپاه در اتخابات نیز، یادآور شد: سپاه پاسداران ضمن اینکه خود را هزینه هیچ جریان و حزبی نمی کند ولی بی تفاوت نیز نخواهد بود چراکه با بصیرت دهی تلاش دارد موجب حضور گسترده مردم پای صندوق رای و برگزاری انتخابات قانونمند و انتخاب هوشمند شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها