خبرهای داغ:
همزمان با سالروز بعثت پيامبر اکرم (ص) نشست بصيرتي نيروهاي پايگاه هاي حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان ذوب آهن اصفهان با حضور سرهنگ اميدي فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت و جمعي از نيروهاي پايگاه هاي مختلف اين حوزه دوشنبه چهارم ارديبهشت ماه در مسجد الغدير شركت برگزار شد .
کد خبر: ۸۸۵۳۲۶۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ذوب آهن اصفهان ، همزمان با سالروز بعثت پيامبر اکرم (ص) نشست بصيرتي نيروهاي پايگاه هاي حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان ذوب آهن اصفهان با حضور سرهنگ اميدي فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت و جمعي از نيروهاي پايگاه هاي مختلف اين حوزه دوشنبه چهارم ارديبهشت ماه در مسجد الغدير شركت برگزار شد .

در اين جلسه رمضانعلي غلامرضايي تحليل گر مسايل سياسي ضمن اشاره به ايام نوراني ماه مبارك رجب و به ویزه روزهاي فرخنده 13 و 27 رجب از فضايل معنوي اين ماه سخن گفت و يادآور شد : ماه رجب ماه رحمت و ماه ريزش گناهان بندگان است .

وي در ادامه به اهميت رسالت پيامبران الهي پرداخت و افزود : تمامي پيامبران با نهايت دقت و تلاش وظيفه و رسالت خود را انجام مي دادند و در آخر نگران سرنوشت و هدايت امت بعد از رسالت خود بودند كه با ظهور و بعثت پيامبران بعدي اين نگراني برطرف مي شد . در بعثت پيامبر بزرگ اسلام (ص) اين نگراني وجود نداشت و با بعثت پيامبر (ص) و درآغازين روزها با اعلام خاتميت پيامبر اسلام (ص) مسئله جانشيني او مطرح شد و رسما در روز عيد غدير خم جانشيني و ولايت حضرت علي (ع( به مسلمانان و جهانيان اعلام شد .

غلامرضايي با شرح فداكاري ها و زحمات پيامبر اسلام (ص) در زمان حيات پربار آن حضرت افزود : بعد از رحلت جانگداز پيامبر اسلام (ص) اكثريت مردم آن زمان رهنمودهاي ایشان را فراموش كرده و قدر بعثت و غدير را ندانستند و امت دچار سردرگمي شد .

وي تصریح کرد : در اسلام نبوت و امامت و ولايت مكمل هم هستند و اگر ولايت و امامت نبود بعثت ابتر مي ماند . با اين حال حضرت علي (ع) به عنوان جانشين پيامبر (ص) در دوران 25 ساله خانه نشيني نيز به تبيين اهداف اسلام و رسالت پيامبر اسلام (ص) مي پرداخت و از حق دفاع مي نمود . سخنران اين جلسه در ادامه شرايط صدر اسلام را با دوران معاصر جهان اسلام و كشورمان مقايسه نمود و گفت شرايط صدور اسلام با امروز جامعه ما نيز انطباق دارد و اگر آن زمان بزرگان و خواص سكوت نمودندو فرياد نزدند وامامت مظلوم ماند. در شرايط حاضر نيز وظيفه بزرگان و آحاد جامعه حضور در صحنه و حمايت از انقلاب اسلامي حمايت و اطاعت از مقام معظم رهبري است و حضور مردم در انتخابات مختلف سمبل مشاركت و نماد حضور آنها در صحنه هاي دفاع از اسلام و كشور است .

وي يادآور شد نظام اسلامي در كشور ما برآمده از معارف اسلامي و برآمده از خون شهدا و ايثارگران است و به اين جهت يك نظام مقدس است و وظيفه همگان حفاظت و پاسداري از آن است .

وي افزود دشمنان نظام اسلامي مي خواهند نظام ديني كشور ما را ناكارآمد نشان دهند و در مراحل بعدي به تضعيف و سقوط آن اقدام كنند . وي با اشاره به دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي و نظام ديني در كشورمان به موفقيت هاي هسته اي كشور و پيشرفت هاي صنعتي و توليدي آن پرداخت وگفت در حال حاضر در بين 198 كشور جهان از لحاظ پيشرفت هاي موشكي ايران در رتبه ششم قرار دارد و استكبار جهاني خواهان برچيده شدن اين صنعت در كشور ما شده است .

اين تحليل گر سياسي در جمع بسيجيان ذوب آهن با اشاره به شرايط فعلي كشور ورقابت هاي انتخاباتي به اهميت توجه و پيگيري فراجناحي عملكردها و شعارهاي انتخاباتي نامزدهاي رياست جمهوري ، شوراهاي اسلامي شهر و روستا و انتخابات ميان دوره اي مجلس شوراي اسلامي پرداخت و از آنان درخواست نمود كه با حضورحداكثري خود و تشويق مردم به حضور در انتخابات و انتخاب اصلح در هر مورد ، گسترش روند پيشرفت همه جانبه كشور ؛ تقويت اقتصاد مقاومتي ، گسترش اشتغال ، افزايش توليد ؛كاهش بيشتر تورم ؛حل آسيب هاي اجتماعي ؛ تامين خواسته ها و رفاه بيشتر مردم در كنار حضور عزتمندانه در صحنه هاي جهاني و سرافرازي هرچه بيشتر ايران اسلامي در تمامي عرصه ها را تسريع نمايند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها