خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه سپاه پرچم دار نهضت حسینی است، گفت: این سپاه است که به ندای مظلومان دنیا پاسخ می دهد و استکبار از این هیبت سپاه همیشه در هراس به سر می برد.
کد خبر: ۸۸۵۳۲۶۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن برزگر با تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار در جلسه شورای فرماندهی اظهار داشت: امام حسین(ع) بزرگ پاسدار اسلام و قرآن هستند.

وی با بیان اینکه سپاه از منزلت بالایی برخوردار است، افزود: امام خمینی (ره) در این خصوص فرمود « ای کاش من هم یک پاسدار بودم».

فرمانده سپاه ناحیه همدان در ادامه با بیان اینکه پاسداران باید قدر خود را بدانند، ابراز داشت: شما جایگاهی دارید که اصحاب حضرت رسول (ص) داشته و جزء یاران ائمه معصومین(ع) هستید چراکه دشمنان داخلی و خارجی با تمام امکانات نتوانستند کوچک‌ترین ایرادی به این نهاد انقلابی بگیرند.

وی تصریح کرد: شاخصه اصلی این نهاد گوش به فرمان رهبری آن است که هر لحظه هر جای کشور احساس خطر کند با تمام توان برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن در برابر دشمنان می‌ایستد.

برزگر با بیان اینکه سپاه پرچم دار نهضت حسینی است، گفت: این سپاه است که به ندای مظلومان دنیا پاسخ می دهد و استکبار از این هیبت سپاه همیشه در هراس به سر می برد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که پرچم این انقلاب به دست سپاه به صاحب اصلی امام زمان (عج ) داده می شود .

انتهای پیام/
ارسال نظرات