خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سجاد(ع)قزوین خبرداد:

اهدای10 میلیارد تسهیلات به منظور محرومیت زدایی در 3 دهستان

فرمانده سپاه ناحیه سجاد(ع)قزوین اذعان کرد: در 3 دهستان قزوین در زمینه اقدامات محرومیت زدایی با 10 میلیارد تومان تسهیلات برنامه ‌هایی انجام شده که امری مطلوب به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۸۵۳۲۷۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نشست خبری تشریح برنامه های هفته عقیدتی ناحیه امام سجاد(ع) با حضور سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) و مسیول نمایندگی ولی فقیه ناحیه برگزار شد.

والدی در این نشست ضمن تبریک به مناسبت هفته عقیدتی و روز پاسدار بیان کرد: از افتخارات سپاه پاسداران است که روز ولادت امام حسین(ع) را روز پاسدار نامیدند.

وی افزود: سپاه پاسداران مدیون افرادی است که غیرتمندانه با بصیرت در مسیر انقلاب قرار گرفتند و درخت انقلاب را آبیاری کردند و ما امیدواریم که بتوانیم با همان شور  و رشادت‌ها ادامه دهنده راه آن عزیزان باشیم.

این مسئول با اشاره به وظیفه پاسداری اذعان کرد: همه پاسداران درس آموخته مکتب امام حسین(ع) هستند و وظیفه پاسداری از دین و رسالت با تاسی از سیذ الشهداء وظیف خطیر پاسداران است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) متذکر شد: پاسداران همیشه در بطن کار با دشمنان داخلی و خارجی بودندپاسداران با شجاعت خستگی ناپذیری در مقابل توطیه های دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کردند.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب سپاه در سال‌های گذشته در بحث عمرانی و سازندگی گفت: کارها نظامی عملکرد بسیار مناسبی داشته و دارد.

والدی اظهار کرد: سپاه نیروی انقلابی است و نهادی نظامی نمی باشد و نهادی مردمی و انقلابی است که قابلیت انعطاف پذیری دارد ه این شاخصه وجهه تمایز سپاه پاسداران با دیگر نیروهای نظامی و انتظامی دارد.

این مسئول با اشاره به اقدامات انجام شده در سازمان بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع)گفت: بسیج سازندگی این ناحیه هر ساله کلاس‌های آموزشی درراستای اشتغال زایی جوانان تدارک دیده که متقاضیان بعد از دریافت مدرک از تسهیلات ایت نهاد استفاده می کنند.

وی ادامه دارد: بالغ بر ۲میلیارد و هفتصد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی با سود ۱۸ درصد از بانک مهر دریافت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) متذکر شد: در 3 دهستان قزوین در زمینه اقدامات محرومیت زدایی با 10 میلیارد تومان تسهیلات برنامه‌هایی انجام شده که امری مطلوب به شمار می‌رود.

والدی در خاتمه متذکر شد: طرح «جوادائمه» برای معتادان در زمینه پیشگیری و همکاری با کمپ‌های ترک اعتیاد در عرصه‌های مختلف درمانی، تسهیلات اشتغال اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

۱۰۰۳/پ3۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار