به مناسبت روز مبعث مراسم جشن ستاره ها باهدف معرفی و تجلیل از ۴ حافظ کل قرآن کریم، دوحافظ نونهال (پسر ودختر) بنام های امیرحسین حبیبی(۱۲ ساله) و رقیه دلیر شارمی (۱۱ ساله) و دو نفر از خواهران بنام های خانم اسفندیاری و فرجی در تالار شهرداری اشتهارد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۳۲۸۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به مناسبت روز مبعث مراسم جشن ستاره ها باهدف معرفی و تجلیل از ۴ حافظ کل قرآن کریم، دوحافظ نونهال (پسر ودختر) بنام های امیرحسین حبیبی(۱۲ ساله) و رقیه دلیر شارمی (۱۱ ساله) و دو نفر از خواهران بنام های خانم اسفندیاری و فرجی در تالار شهرداری اشتهارد برگزار شد.

اهداء ۲۷ هدیه نقدی و غیر نقدی به ۲۷ نفر از قبول شدگان آزمون سراسری قرآن و عترت بمناسبت ۲۷ رجب به قید قرعه (ازبین حدود ۳۰۰ قبول شده دراین آزمون) و تقدیر ازخانواده هایی که بصورت دسته جمعی در این آزمون شرکت نموده و موفق به کسب امتیاز قبولی شده بودند، اجرای گروه سرود مشکات از دیگر برنامه های این مراسم بود.

آزمون سراسری قرآن و عترت هرساله از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد درسراسر کشور بصورت همزمان درآبان ماه برگزار می گردد که درسال ۹۵ مرکز قرآن و عترت اشتهارد با حدود ۶۶۷ نفر شرکت کننده و به جهت برگزاری مطلوب این آزمون در سراسر کشور جزء مراکز قرآنی موفق معرفی و تجلیل شد.

برگزاری جشن بزرگ ستاره ها در شهرستان اشتهارد

برگزاری جشن بزرگ ستاره ها در شهرستان اشتهارد

برگزاری جشن بزرگ ستاره ها در شهرستان اشتهارد

ارسال نظرات
پر بیننده ها