مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: در سال ۹۶ توسعه آموزش‌های سلامت در فعالیت‌های جهادی مدنظر ما است، همچنین نوجه ما به گسترش و در دسترس بودن خدمات درمانی برای محرومان، توسعه آموزش‌ها و ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در مناطق محروم و نیمه برخوردار است که از موارد اساسی برای توسعه اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۸۵۳۲۸۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، نبی‌اله شمس بیرانوند، مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان درباره برنامه‌های آتی سال ۹۶ در سطح این استان گفت: در سال ۹۶ توسعه آموزش‌های سلامت در فعالیت‌های جهادی مدنظر ما است، همچنین نوجه ما به گسترش و در دسترس بودن خدمات درمانی برای محرومان، توسعه آموزش‌ها و ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در مناطق محروم و نیمه برخوردار است که از موارد اساسی برای توسعه اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: بر اساس موارد مذکور و شعار سازمان جهانی بهداشت با عنوان افسردگی (بیایید صحبت کنیم)، سعی می‌شود تا با اعزام کارشناسان و پزشکان مربوطه و با ارائه آموزش‌های بهداشت و روان در مدارس، مناطق محروم و نیمه برخوردار شهری و روستایی، افراد مستعد را شناسایی کنیم سپس با ارائه آموزش‌ها به ویژه با تاکید بر زندگی ایرانی-اسلامی صحیح، پیشگیری‌های لازم برای جلوگیری از بروز بیماری در مردم را انجام دهیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در سال جدید تمام تلاش خود را در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه سلامت به کار می‌بریم، متذکر شد: در سال ۹۶ اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و نیمه برخوردار شهری و روستایی را به شکل متناوب و پیوسته انجام خواهیم داد.

شمس بیرانوند، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با اقدامات پیشرو به عنوان بازوی یاری‌گر نظام سلامت برای ارتقاء سطح سلامت و رفاه اجتماعی در سطح استان لرستان عمل کنیم.

ارسال نظرات