خبرهای داغ:
روز اول هفته عقیدتی در ناحیه لنجان

مومن پوچ و بی هدف اوقات نمی گذراند

در روز اول هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه لنجان کلاس اخلاق با سخنرانی حاج آقا زارعی امام جمعه شهر ورنامخواست درسالن کوثر ناحیه برگزار شد . در این مراسم ضمن استفاده از سخنرانی حاج آقا زارعی از مربیان و متربیان نمونه و هادیان سیاسی فعال تقدیر و تشکر شد و توسط مسئولین هدایای به ایشان تقدیم شد.
کد خبر: ۸۸۵۳۲۸۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه لنجان ، در روز اول هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه لنجان کلاس اخلاق با سخنرانی حاج آقا زارعی امام جمعه شهر ورنامخواست درسالن کوثر ناحیه برگزار شد . در این مراسم ضمن استفاده از سخنرانی حاج آقا زارعی از مربیان و متربیان نمونه و هادیان سیاسی فعال تقدیر و تشکر شد و توسط مسئولین هدایای به ایشان تقدیم شد.
  امام جمعه شهر ورنامخواست در توضیح آیه شریفه قرآن در خصوص خلقت انسان و خلیفه قرار دادن انسان توسط پروردگار هستی گفتند : انسان از روی عقل  تصمیم می گیرد و به همین خاطر مومن قرار نیست که در دنیا سر خودش را گرم بکند  بلکه مومن تفریح می کند .
حاج آقا زارعی افزودند که: این یعنی مومن پوچ و بی هدف اوقات نمی گذراند مومن هدفمند زندگی می کند برای اینکه جان وروحش خسته نشود وبرای اینکه کم نیاورد یک فرصتهای را به جان خودش شادمانه هدیه می کند و یک استراحت را برای خودش در نظر می گیرد و این هم هدفمند است ولی در سرگرمی یک بی هدفی  دیده می شود که این با فرهنگ اسلام و مومن مسلمان سازگار نیست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار