خبرهای داغ:
گزارش تصویری

مراسم ویژه ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار در قاینات

در آستانه ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، مراسم جشنی با حضور کارکنان، پیشکسوتان سپاه ناحیه قاینات و خانواده هایشان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۳۲۹۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، در شب میلاد امام حسین(ع) مراسم جشنی با حضورکارکنان و بازنشستگان سپاه ناحیه قاین وهمچنین گردان امام حسین(ع) در سالن ولایت سپاه ناحیه قاین برگزار شد.

برات زاده فرمانده سپاه ناحیه قاینات در این مراسم ضمن تبریک روز پاسدار به همه سبز پوشان سپاه ناحیه قاینات گفت: پاسداری یعنی سرباز پا در رکاب ولایت .

وی افزود: پاسداران امید محرومان و مستضعفان از گذشته بوده اند ودر عرصه های مختلف چه در درون و چه در بیرون از مرز های ایران اسلامی شاهد حضور نیروهای سپاه پاسداران بوده و هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) با بیان این که خیلی ها آرزوی پوشیدن لباس سبز پاسدارای را دارند و ممکن است این افتخار به هر دلیلی نصیب آنها نشود، گفت: ما پاسداران به عنوان سربازان ولایت باید همیشه پیرو ولایت باشیم.

وی افزود: پاسداران دردوران دفاع مقدس باعث عزت وافتخار برای جمهوری اسلامی ایران شدند و این افتخار ما را بس که امام(ره) می فرمایند اگر سپاه نبود کشور هم نبود و در حال حاضر نیز رهبر معظم انقلاب از عملکرد سپاه رضایت دارند و این برای ما افتخار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار