جانشین فرمانده سپاه مراغه:

سپاه بستری برای تحقق حکومت اسلامی در جهان است

جانشین فرمانده سپاه مراغه در آئین گرامیداشت روز پاسدار و تبریک اعیاد شعبانیه در جمع پایوران این ناحیه، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محور و بستری مناسب برای تحقق حکومت اسلامی در جهان است.
کد خبر: ۸۸۵۳۲۹۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید ساعدی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک مجموعه انسان محور است به همین خاطر تربیت و معنویت در سپاه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی رمز موفقیت سپاه پارسایی، تعبد و دوری از ذخارف دنیوی دانست و اظهار داشت: سپاه کارنامه درخشانی در طول انقلاب از خود برجا گذاشنه است.

ساعدی مردمی بودن، انقلابی بودن و مکتبی بودنرا سه ویژگی اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و افزود :سپاه پاسداران با ایمان و عقیده راستین وارد میدان شد و شخصیت های برجسته ای را برای این نظام تربیت کرد .

جانشین فرمانده سپاه مراغه اضافه کرد: همان ویژه گی انقلابی زیستن و انقلابی ماندن است که حوادث و جریانات نتوانست این نهاد انقلابی را از مسیر اصلی و درست به بهانه های مختلف منحرف کند.

ساعدی خاطرنشان کرد:سپاه علاوه از بعد نظامی، با تدبیر ترین، قوی ترین و بهترین مدیران کشور را تربیت کرد.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق جنگ نرم در کمین است، تاکید کرد: دشمن از ایجاد اختلاف بین مسلمانان سود می برد و باید مردم نسبت به توطئه های دشمن هوشیار باشند .

ساعدی در بخش دیگرسخنان خود با اشاره به اهمیت انتخابات ۲۹ اردیبهشت یادآور شد: ویژگی های یک رئیس جمهور اصلح همان ویژگی های مدنظر رهبر فرزانه انقلاب است و باید با تبیین آن در بین اقشار مردم و بسیجیان، انتخاب اصلحی را داشته باشیم .

وی با اشاره به اینکه وظیفه سپاه و بسیج در انتخابات روشنگری و بصیرت افزایی برای حضور حداکثری مردم است، بیان کرد: تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و همچنین تبیین فرمایشات امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت افزایی باید بتواند فضایی را ایجاد کند تا شاهد انتخاباتی باشکوه برای کشور باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها