همزمان با اعیاد شعبانیه، برترین‌های عرصه خبر و اطلاع‌رسانی و فضای مجازی همیار ستاد دهه فجر استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۸۵۳۳۰۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ علی گرجی در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: پیشکسوتان عرصه خبر واطلاع‌رسانی دیده‌بان صادق، وجدان‌های بیدار و زبـان گویـای جامعه‌اید که باید در جنگ تمام عیار رسانه‌ای امپریالیسم با بصیرت و مجاهدت به رسـالت خطیر خود که ترویج دهنده مفاهیم انقلاب اسلامی است ، جامه عمل بپوشانید.

گرجی دنیای امروز را دنیای تبادل پرسرعت اطلاعات برشمرد و افزود: رسانه نه فقط مهم‌ترین وسیله برقراری ارتباط و رساندن اخبار و اطلاعات به اقصی نقاط جهان، بلکه تشکیل دهندۀ افکار عمومی و ایجاد روش و سبک زندگی در دنیای امروز است.

وی با اشاره به همکاری خوب اصحاب رسانه و مطبوعات استان در برگزاری مراسم انقلاب‌اسلامی تصریح کرد: نقش خبرنگار و رسانه به عنوان حامل خبر و منعکس کننده حضور مردم در صحنه، بسیار حسّاس و حیاتی است.

گرجی ادامه داد: بی‌تردید بزرگداشت شایسته و باشکوه ایام‌الله انقلاب اسلامی و مراسم و مناسبت‌های ملّی و عمومی در استان، مرهون همراهی و همکاری صادقانه، اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران به ویژه صدا و سيماي استان است.

که در امر اطلاع‌رسانی، آگاهی بخشی، و ترغیب مناسب و به موقع مردم به حضور در مراسم و مناسبت‌ها و انعکاس شایسته مراسم انقلاب در رسانه‌های داخلی و خارجی و تأثیر بر افکار عمومی جهان در راه شناخت از مفاهیم بلند انقلاب است.

رئیس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری تعهد، صداقت و امانت‌داری را ویژگی بارز خبرنگاران استان دانست و تصریح کرد: اصحاب رسانه و جراید، با مجاهدت خبری و بصیرت‌مداری به موقع خود، رسالتی بس سنگین بر عهده دارند و امید است با رویکردی واقع بینانه و هوشمندانه چون افسران قدرت نرم؛ در خطّ مقدم جنگ رسانه‌ای از طریق آگاه‌سازی افکار عمومی و دمیدن روحیه امید به جامعه ؛ به رسالت‌ سنگین خود، عمل کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم از خبرنگاران برتر ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری و مسئولین سایت‌های شهرستانی بر اساس امتیازبندی عملکرد(حضور در جلسات و نشست‌های خبری ستاد و کمیته‌های تخصصی، عکاسی و تصویربرداری از راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، انعکاس شایسته حضور مردم و اخباربرنامه‌های روزانه دهه، ارائه گزارش عملکرد به کمیته ارزیابی ستاد، تعامل و همکاری با شورا و ...) تجلیل شد.

ارسال نظرات