خبرهای داغ:
سید امیر حسینی
عابدی: اجرای برنامه جشن تکلیف پسران به صورت گروهی با مدیریت واحد به عنوان نمونه و قابل الگو برداری برای سطح استان است
کد خبر: ۸۸۵۳۳۰۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

به گرارش خبرگزاری بسیج از درچه،جشنتکلیف دانش آموزان پسر مدارس شهر درچه عصر امروزدر اردوگاه شهدای این شهر برگزار شد.

مسئول بسیج دانش آموزی شهر درچه گفت: سال گذشته جشن تکلیف مقطع تحصیلی متوسطه باحضور تعداد کمی از مدارس برگزارشد و به دلیل اجرای خوب این مراسم، در سال جاری با استقبال خوب مدارس روبرو شد.

مهدی عابدی در ادامه افزود:امسال مراسم جشن تکلیف توسط بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهر درچه با حضور۴۰۰دانش آموز پایه هشتم که به سن تکلیف رسیده بودند اجرا شد و در این برنامه مسابقات و سرگرمی های مناسبی برای دانش آموزان تدارک دیده شد.

مسئول بسیج دانش آموزی شهر درچه به خبرنگار بسیج گفت: هدف از برگزاری این برنامه ها را به یادگار ماندن این فضای خوب و صمیمی در آستانه ورود به جشن تکلیف دانش آموزان است و در طی اجرای مراسم سعی شد معنا و مفهوم تکلیف شرعی به دانش آموزان به طور صحیح انتقال داده شود.

عابدی گفت: در این مراسم خاطره ماندگار جشن تکلیف و ارتباط دانش آموزان با بسیج دانش آموزی و فضای همدلی بین آموزش و پرورش و نهادهای انقلابی تاثیر گذار بر دانش آموزان انفاق افتاد و با شرکت مدارس درچه، قرطمان، اصغرآباد و تیرانچی این فضای همدلی کاملا اتفاق افتاد و برنامه به خوبی اجرا شد.

مسئول بسیج دانش آموزی شهر درچه خاطر نشان کرد: اجرای این برنامه برای جشن تکلیف پسران به صورت گروهی با مدیریت واحد در سطح استان اجرا نشده و اجرای این برنامه به عنوان نمونه و قابل الگو برداری برای سطح استان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها