سردار رجبی در مراسم روز پاسدار و عقیدتی-سیاسی سپاه

امروزه محوری ترین مأموریت سپاه برقراری امنیت پایدار مردمی است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان محوری ترین مأموریت سپاه استان را برقراری امنیت پایدار مردمی نام برد و افزود: عرصه فرهنگی و سازندگی از دیگر محورهای این مأموریت های است.
کد خبر: ۸۸۵۳۳۰۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز مراسم روز پاسدار و عقیدتی-سیاسی سپاه در حسینیه ستاد سپاه بیت المقدس برگزار شد.


سردار رجبی ضمن تبریک هفته پاسدار و عقیدتی-سیاسی در سپاه گفت: امروزه محوری ترین مأموریت سپاه برقراری امنیت پایدار مردمی است.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در برقراری امنیت اظهار داشت: نیروی انسانی باهوش و متعهد بهترین ابزار سپاه است.


وی اقدام محوری دوم سپاه استان را در عرصه فرهنگی نام برد و افزود: کنگره شهدای پیشمرگ مسلمان کرد که در سال 94 برگزار شد و رتبه اول بسیج کشور را به دست آورد از جمله اقدامات سپاه استان در این عرصه است.


سردار رجبی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره های شهدا، شهدای آبروی محله، برگزاری دوره های ار به معروف و نهی از منکر و برگزاری کنگره عظیم شهدای استان که در سال 97 انجام خواهد شد، از محوری ترین اقدامات سپاه در عرصه فرهنگی است.


فرمانده سپاه بیت المقدس بیان داشت: در عرصه معنویت افزایی سپاه بیت المقدس بسیار خوب درخشیده است.؛ما برای دوره های عقیدتی-سیاسی یک زیرساخت مناسب در استان ایجاد کردیم که دیگر همکارانمان را برای طی این دوره ها به استان های دیگر نفرستیم.


وی ادامه داد: بیش از 1200 نفر در کلاسهای امر به معروف و نهی ازمنکر شرکت کرده اند و ما امیدواریم آن اهدافی که مد نظر مقام معظم رهبری در برگزاری این دوره ها است، محقق شود.


سردار رجبی در پایان تصریح کرد: مسئله آخر در اقدامات و مأموریت های محوری سپاه در عرصه سازندگی است. قرارگاه پیشرفت و آبادانی کردستان تاکنون در این زمینه در کشور نمونه بوده است در استان های دیگر 4 دهستان در این طرح مشارکت دارند اما در استان کردستان بیش از 16 دهستان در طرح مشارکت دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار