ما پاسدار حریم عشق و شهادتیم. عشق سرخ ، شناسنامه هویت ما ، شهادت ماست . تاریخ تولد ما عاشوراست و سرزمین آرمانی ما کربلا.
کد خبر: ۸۸۵۳۳۰۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ؛امان الله بادسار مسئول روابط عمومی و انتشارات سپاه ثارالله در یادداشتی به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار آورده است:

در روزگاری که تلوّّن پیشه بسیاری از آدم نماهاست ما بر برجهای بلند اعتقادمان رو به قبله آفتاب ایستاده ایم و انتهای دور دست ارزش ها پاس می داریم.

ما پاسداریم و پاسدار می مانیم.

در این روزگار طوفانی و در این شب ظلمانی چشم بر کوبک هدایت دوخته و بر تابه ی عشق ولایت سوخته ایم. از من و مایی رهیده ایم و به ساحل رهایی رسیده ایم.ما همچنان پاسدار مانده ایم.

چنان روح جاری زمان ، جاری و در لطافت تنفس سپیده دمان ، ساری .

ما پاسدار حریم عشق و شهادتیم. عشق سرخ ، شناسنامه هویت ما ، شهادت ماست . تاریخ تولد ما عاشوراست و سرزمین آرمانی ما کربلا.

ما خرقه ی سبز بر اندام شور انگیز زندگی پوشانده ایم و بر روحمان ساقری از باده ی حسین علیه السلام نوشانده ایم. دست عظمت عاشورا ، سیمای رزممان را بیاراست و تیغ خون شهیدان آستین آزمان را به پیراست و در آن هنگام که باده نوشان می ولا را صلا در می دادند قرعه عشق و مستی به نام شهید کربلا زدند و در آن میکده که عاشقان و مستان را جرعه جرعه جام بلا می نوشاندند و آنان در آن مستی زمزمه ی قالوا بلی سر می دادند ساقی میخانه را حسین نامیدند .

آری حسین که محبتش شراب تهور ربوبی است و کربلایش سینای طور الهی .

ای آنان که دل به هوای حسین سپرده اید و سودای شهدات در سر دارید.

ای پاسداران ! شما را دوست میدارم

اظهار عشق را به سخن احتیاج نیست

چندان که نگه به نگه آشنا بس است.

***

خداوندا به لطف نوبهاران

به ابر فیض بخش و اشک باران

تو میلاد حسین ابن علی (ع) را

مبارک کن به کل پاسداران...

                                                                        امان الله بادسار

ارسال نظرات