خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین شکری در دیدار سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: اگر امروز نتوانیم برای جوانان زمینه فعالیت های فرهنگی را مهیا سازیم تاثیرات منفی گریبان گیر جامعه خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۳۳۱۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین شکری در دیدار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود که در دفتر امام جمعه کلاته خیج انجام شد ضمن خیر مقدم، با بیان اینکه کار فرهنگی و هنری در جامعه تاثیرگذاراست گفت: مسئولین و تشکل های  فرهنگ ، قرآنی و هنر زمینه این فعالیت ها را برای خانواده ها و جوانان   برنامه ریزی نمایند.

وی افزود: اگر امروز نتوانیم برای جوانان زمینه فعالیت های فرهنگی را مهیا سازیم تاثیرات منفی گریبان گیر جامعه خواهد شد.

شکری خاطر نشان کرد: هدف هر جامعه تامین رشد و بالندگی روحی و کمال معنوی جوانان و ایجاد زمینه مناسب برای مشارکت آنان در صحنه ها مختلف فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی است پس باید در این مسیر دست اندرکاران با همدلی و تشویق جوانان اهتمام لازم را داشته باشند.

امام جمعه کلاته ضمن تشکر از اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در برگزاری و حمایت فعالیت های فرهنگی و هنری در سال 95، گفت: امیدواریم در سال 96جهت فعالیت های فرهنگی ،جذب جوانان و پرنمودن اوقات فراغت خانواده ها این شهرنیازمند مرکزفعال و پویا  برای فعالیتهای فرهنگی و هنری است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار گفت: حوزه فرهنگ و هنر و فعالیت در این بخش بسیارحساس و گسترده است لذا ما برای عرض ادب خدمت رسیده ایم تا از رهنمودهای ارزشمند حضرتعالی بهره مند وآنها را سرلوح کار قرار دهیم و بتوانیم درسال 96 فعالیت های فرهنگی ، هنری مناسب وتاثیرگذار دراین شهر انجام دهیم.

رمضانعلی آشوری افزود: فعالیت های فرهنگی و هنری با گستره شهرستان محوری در نظر گرفته شده است، لذا عدالت در اعتبارات  واجرای فعالیت های فرهنگی ، هنری در بخش و شهرهای شهرستان مد نظر می باشد.

 وی خاطرنشان کرد: در شهرهایی که مراکز فرهنگی و هنری نداریم باید توجه بیشتری در زمینه فعالیت های فرهنگی ، هنری داشته باشیم و آنها را حمایت نمائیم تا جوانان ، نوجوانان و علاقمندان به فعالیت های فرهنگی و هنری  از این فرصت ها استفاده نمایند.

آشوری تصریح کرد: دربخش و شهرهای شهرستان از استعدادهای فرهنگی و هنری ارزشمندی برخورداراست ، لذا با برگزاری و حمایت برنامه های فرهنگی ، هنری و تشویق علاقمندان در رشته های مختلف فرهنگی ، قرآنی  وهنری باعث  رشد و بروز این استعداد ها خواهد گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها