خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس :
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: برای حفظ اسلام و دفاع از ولایت و رهبری به یک نیروی انقلابی و مردمی نیاز است که به فرمان امام راحل سپاه به عنوان نهادی انقلابی و مردمی ایجاد گردیده است .
کد خبر: ۸۸۵۳۳۴۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در دیداری که به مناسبت روز پاسدار با امام جمعه شهرستان فردوس صورت گرفت اظهارداشت: اسلام ، ولایت  و مردم سه رکن پیروزی انقلاب اسلامی هستند .
 
 وی افزود : برای حفظ اسلام و دفاع از ولایت و رهبری به یک نیروی انقلابی و مردمی نیاز است که به فرمان امام راحل سپاه به عنوان نهادی انقلابی و مردمی ایجاد گردیده است .
 
 غلامی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی سپاه پاسداری از آرمان ها و ارزشهای انقلاب اسلامی است افزود : در هر کجا اسلام و انقلاب به همراهی و کمک نیاز داشته باشد ، سپاه با تمام قوا و با توجه به ولایت و رهبری حضور پر رنگ و تاثیرگذار داشته است .
 
 امام جمعه فردوس نیز با اشاره به جمله حضرت امام که فرمودند " اگر سپاه نبود ، کشور نبود" افزود : امروز در کنار ارتش جمهوری اسلامی ، سپاه به عنوان بازوی توانمند با تشکیل و گسترش بسیج مستضعفین و تقدیم هزاران شهید و جانباز از انقلاب اسلامی و آرمان های آن دفاع می کند .
بابایی افزود : مسئولیت شما عزیزان بسیار سنگین است و باید بعنوان سربازان انقلاب و رهبری تمام تلاش خود را در پاسداری از انقلاب و ولایت بکار گیرید .
 
امام جمعه فردوس با اشاره به اهمیت انتخابات افزود  : باید با تلاش زمینه حضور حداکثری مردم را در پای صندوق های رای ایجاد کنیم و با انتخاب اصلح دولتی که دست در دست و در کنار رهبری باشد روی کار بیاید .
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس نیز در دیدار با امام جمعه باغشهر اسلامیه گفت : در حال حاضر موضوع انتخابات مسئله بسیار مهم در کشور است و سپاه و بسیج وظیفه دارد در جهت برگزاری  انتخابات سالم و امن و نیز حضور گسترده مردم پای صندوق های رای تلاش کند .
ماشاالله محمودی افزود : انقلابی گری و نگاه به درون کشور از شاخصه های انتخاب اصلح می باشد و باید با نهضت های روشنگری و به دور از اشاره به نام و فرد خاص مردم را در انتخاب اصلح کمک کرد .
 
امام جمعه باغشهر اسلامیه گفت : امروز وظیفه پاسداران همانند یاران با وفای امام حسین (ع) این است که با بصیرت از ولایت و رهبری دفاع کنیم .
ارسال نظرات
پر بیننده ها