مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب از برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی در هفته عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه میناب خبرداد.
کد خبر: ۸۸۵۳۳۴۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب، حجت الاسلام محمود عظمتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب در نشست خبری برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه میناب را تشریح کرد و گفت: امسال بیش از 100 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه میناب برگزار می شود.

وی گرامیداشت تجلیل از اساتید، سرگروهای صالحین ،معلمین بسیجی و دانش آموزان، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، مسابقات کتابخوانی از آثار شهید مطهری، مسابقات وبلاگ نویسی را از برنامه های اجرایی هفته عقیدتی در سپاه میناب عنوان کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب مراسم گرامیداشت ،تجلیل، نشست سیاسی و بصیرتی، نشست و همایش علمی و تبیینی اندیشه سیره و شخصیت شهید مطهری، محافل انس با قرآن، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده های شهداء ایثارگران، نشست هیت منتظران موعود ،اجرای مراسم زنگ سپاس معلم در مدارس و حضور در نماز جمعه را ازمهمترین برنامه های فرهنگی این هفته برشمرد.

عظمتی خاطر نشان کرد: این برنامه ها بصورت هرچه باشکوهترطبق زمانبندی مشخص در کلیه حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان میناب بعنوان برنامه شاخص با حضور کلیه بسیجیان برگزار می شود.

انتهای پیام/ز


ارسال نظرات