نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در سایه تلاش کارگران و عزم ملی محقق می شود
کد خبر: ۸۸۵۳۳۵۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در دیدار با اقشار مختلف جامعه کارگری که در دفتر نمایندگی ولی فقیه برگزار شد، اظهار داشت: کارگران با تلاش در امر تولید می توانند اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را محقق کنند.

وی افزود: علم، اعتقاد به ارزش های دینی و نبوغ از جمله سرمایه های مردم ایران است که به واسطه آنها ما امروز حرف اول را در دنیا می زنیم.

وی تصریح کرد: امروز رقابت در عرصه کارگری باملت هایی است که اراده آنها بر تصرف بازارهای جهانی است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تلاش برای سازندگی و تولید ملی و صدور آن به بازارهای جهانی در حوزه کارو کارگر اتفاق می افتد.

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه کار مبارزه با فقر و عقب ماندگی دائمی است، گفت: حیات و توسعه یک جامعه در گرو کارو تلاش است.

جانشین فرمانده اقشار بسیج سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: عدم شناسایی نیازهای داخلی، توجه نکردن به تولید داخلی و ورود بی رویه کالا تولید و اشتغال را در کشور تحت شعاع قرار می دهد.

رضا لطیفی افزود: بازدید کارگران از مناطق جنگی، تجلیل از کارگران نمونه، پیگیری مشکلات بیمه ای و حقوقی کارگران از جمله اقدامات  انجام شده توسط  بسیج کارگری است.

ارسال نظرات