نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان:
سپاه در قانون اساسی به عنوان حافظ انقلاب ودر اساسنامه، سپاه پاسداران به عنوان دستاوردهای انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۵۳۳۵۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در دیدار بامسؤلین و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: یک اصل کلی در نیروهای مسلح در تمام دنیا که قابل قبول است این است که هرچه قدر آگاهی بالاتر باشد، به همان اندازه مقاومت مستحکم با اراده تر و در مقابل دشمن قوی تر می باشد و این اصل به عنوان یک مبنا در میان نیروهای مسلح دنیا پذیرفته شده است.

حجت الاسلام متین در ادامه افزود: علاوه بر آموزش نظامی، تربیت نیز در کنار این اصل گنجانده شده است.

وی هدف اصلی تشکیل نیروهای مسلح را دفاع در مقابل هجمه دشمنان دانست و اظهار داشت: سپاه پاسداران خصوصا نیروهای مسلح پیوندی بین وظیفه و علاقه ایجاد نموده اند.

حجت الاسلام علی متین تصری کرد: آنچه که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شناسایی شده است تحت عنوان دفاع از دین ودفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است .

وی افزود: آنچه که در سپاه شناسایی شده است که طبق نظر رهبری وپایه های فکر شهید مرتضی مطهری است و تحت عنوان دفاع از دین دفاع ازانقلاب ودفاع از دستاوردهای انقلاب است.

علی متین خاطر نشان ساخت: ضرورت وجود عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح و در سپاه پاسداران اسلامی مطرح و روشن می شود و نه تنها عقیدتی سیاسی در آنجا باید باشد بلکه عدم وجودش باعث می شود شاکله اصلی سپاه بهم بخورد .

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) سپاه را در قانون اساسی به عنوان حافظ انقلاب ودر اساسنامه سپاه پاسداران به عنوان دستاوردهای انقلاب خطاب نموده است.

وی افزود: استاد شهید مطهری که توانست سپاه را یک امر مورد علاقه برای مردم معرفی کند ودر همین اندیشه ای جز استاد مطهری که رهبری در موردشان فرمودند که اندیشه های استاد مطهری برای نظام فکری محسوب می شود

ارسال نظرات