بوشهر- فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: توهین برخی افراد و نمایندگان کاندیداها به مدافعان حرم نشان از مظلومیت پاسداران است.
کد خبر: ۸۸۵۳۳۶۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان بوشهر؛ سرهنگ عبدالرضا دشتی فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در جمع بسیجیان دانش آموز با تبریک به مناسبت ایام، گفت: پاسداران لباسی که امروز به تن دارند به تبعیت از امام حسین(ع) است و تا آخر راه این امام عزیز را ادامه خواهند داد.

دشتی با بیان وجه مشترک امام حسین(ع) و پاسداران امروز، اظهار کرد: واقعه عاشورای چیزی جزء مظلومین امام وجود ندارد و این مظلومیت نیز امروز در جامعه کنونی مشاهده می کنیم که برخی افراد به پاسداران و مدافعان حرم توهین می کنند.وی ادامه داد: برخی از مسئولین که در حال حاضر نان دولت جمهوری اسلام ایران می خورند، امروز به روشنی در ستادهای انتخاباتی برخی از کاندیدهای ریاست جمهوری به مدافعانن حرم توهین و آنها را مورد هجمه قرار می دهند که این نشان از مظلومیت پاسداران و مدافعان حرم است.

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر با تبریک به مناسبت روز معلم، بیان کرد: روز معلم یادآور مقام والای معلم و تفکر نظام دینی و اسلامی است.

دشتی عنوان کرد: خداوندی که آدمی را به خواندنفرا می دارد و بشریت را از وادی جهل به عالم تفکر و معرفت و انسان را از ذلت به اوج معرفت بر می خیزد، این نشان عظمت الهی و جایگاه انسان است./انتهای پیام


ارسال نظرات
پر بیننده ها