خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع):
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد( ع) اقبالیه تصریح کرد: والاترین و اساسی ترین هدف امام حسین( ع) پاسداری از دین اسلام است.
کد خبر: ۸۸۵۳۳۶۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

حجت الاسلام عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سحاد(ع) اقبالیه در گفت و گو با خبرنگار خبرکزاری بسیج در قزوین در ارتباط با روز پاسدار بیان کرد:این افتخار سبزپوشان جامعه است که این روز مبارک به نام آنان نامگذاری شده است.

وی افزود: امام حسین( ع) در راه پاسداری از دین و اسلام با یزیدیان نبرد کردند و امروزه پاسداران اسلام نیز باید ادامه دهنده را سالار شهیدان باشند.

عدالتی اذعان کرد: سبز پوشان نیز باید به منظور حفظ و نگهداری اسلام و دستاوردهای آن امام حسین( ع) را الگوی  پاسداری خود قرار دهند تا بتوانند در برابر دشمنان غاصب و قسم خورده اسلام و انقلاب مقاومت کنند.

این مسئول بابیان اینکه پاسداری از دین اسلام والاترین هدف امام حسین(ع) بود خاطرنشان کرد: پاسدارای از دین اسلام اساس و هدف اصلی امام حسین( ع) در دوران ولایت ایشان بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد( ع) در ادامه به روز جانباز اشاره کرد و گفت:  در تقویم ایران اسلامی روز ولادت قمربنی هاشم حضرت ابوالفضل را روز جانباز نامیدند.

وی متذکرشد: حضرت عباس در همه موقعیت های پیرو حضرت امام حسین( ع) بودند و به قبیله و خاندان خود پشت کردند تا وفاداری خود را به سالار شهیدان ثابت کنند و به همین خاطر اسوه بزرگ وفاداری در تاریخ اسلام هستند.

این مسئول ابراز کرد: قمربنی هاشم همواره تابع ولی خود بودند و همچو ایشان در پاسداری و حفظ از اسلام و انقلاب لحظه ای تامل نکردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد( ع)اقبالیه در خاتمه یادآور شدند: پاسداران عزیز و جان برکف با تاسی از حضرت عباس جانفشانی کردند تا به اسلام و انقلاب اسیبی نرسد.

۱۰۰۳/ ۳۰ت/ ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها