خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین خبر داد:

برگزاری 30 عنوان برنامه در هفته معلم و عقیدتی سیاسی

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اعلام کرد: در طول هفته معلم و گرامیداشت شهید مطهری سی عنوان برنامه توسط سازمان بسیج دانش آموزی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۳۳۷۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

ابراهیم برزگر ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین ضمن تبریک هفنه عقیدتی و روز معلم بیان کرد: معلمان طلایه یه داران گفتمان و هدایت هستند.

وی گفت: تکریم مقام معلم نشان دهنده ارج نهادن به منادیات و پیشرفت های نسل های حاضر و آینده است که هر فرد شایسته و پرهیزگاری آم را تکریم می کند.

ابراهیمی با بیان اینکه تمامی برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی دانش آموز محوری است؛ اظهار کرد: برای بالا بردن روحیه مسئولیت پذیری در دانش آموزان تمامی برنامه ها توسط دانش آموزان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اهداف برگزاری برنامه های هفته معلم خاطرنشان کرد: اولین هدف از برگزاری مراسمات در هفته معلم تکریم مقام شامخ معلم و بزرگداشت استاد شهید مطهری است که نشانگر جایگاه و منزلت اجتماعی معلمین می باشد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اضافه کرد: حداکثر برنامه‌های سازمان بسیج دانش آموزی در راستای اهداف و سیاست‌های بسیج و ارتقای آگاهی بخشی دانش آموزان است.

وی در ادامه اذعان کرد: سازمان بسیج دانش آموزی با تبعیت از فرامین رهبری در مناسبتهای مختلف برنامه های متنوعی برگزار می‌نماید، که هفته بسیج، هفته معلم،هفته دفاع مقدس از جمله برنامه‌ای شاخص این ارگان میباشد.

ابراهیمی با اشاره به متنوع بودن برنامه های هفته معلم بیان کرد: شناسدن منزلت اجتماعی علم و عالم و دستاوردهای اسلامی،ترویج روحیه جهادی،آشنایی با سیره دانش آموزان شهید،تفسیر و تبین کتب استاد مطهری،اعزام مبلغ به پایگاه‌ها و نواحی چهارده گانه،دیدار با خانواده شهدا از برنامه‌های این هفته است.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج)افزود: معلمان با آموزش و تعلیم دانش آموزان راه پیشرفت و ارتقای علم را برای دانش آموزان فراهم می‌کنند و به منظور تکریم مقام مقلم هر ساله زنک سپاس در مدارس نواخته می‌شود.

وی با اشاره به برنامه شاخص این سازمان اعلام کرد: برگزاری همایش تجلیل از مقام معلمین و فرماندهان واحدهای نمونه سال با حضور مسئولین استان در هفته معلم برگزار می‌شود.

این مسئول در خاتمه با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در هفته معلم متذکر شد: برپایی نماشگاه کتاب به جهت آشنایی با سیره شهید مطهری،برگزاری نشست های بصیرتی،ارسال پیامک تبریک ه معلمین, غباروئی و اجرای مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه های این سازمان است.

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار