خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین اذعان کرد: یکی از شاخص ترین ویژگی های پاسداری داشتن معنویت است که رکن اصلی انقلاب و سپاه است.
کد خبر: ۸۸۵۳۳۹۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

حجت الاسلام رجبی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع)در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارتباط با روز پاسدار بیان کرد: روز ولادت بزرگ پاسدار اسلام سیدالشهداء را روز پاسدار نامیدند که پاسداران همانند امام حسین(ع)پاسدار اسلام و انقلاب باشند.

وی افزود: امام حسین (ع) در حفظ و نگهداری از دین اسلام و ارزش‌ های آن ازهیچ تلاشی دریغ نکرد و به این دلیل پاسدار بزرگ تاریخ بودند به این دلیل پاسداران باید در راه حسین بن علی(ع)قدم بگذارند.

این مسئول با اشاره به ولادت حضرت عباس و روز جانباز اذعان کرد: جانبازان اسلام نیز همانند حضرت عباس در راه اسلام و انقلاب جانفشانی کردند تا ذره‌ای از خاک وطن دست دشمنان و مستکبرین نباشد.

رجبی با اشاره به شاخص‌های پاسداری و وظایف آنان بیان کرد: یکی از شاخص ترین ویژگی های پاسداری داشتن معنویت است که رکن اصلی انقلاب و سپاه است.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه امام رضا(ع)متذکر شد: ولایت مداری شاخصه دیگر پاسداری است و همه پاسداران به تبعیت ازابوالفضل العباس ولایت مدار و مطیع هستند.

حجت الاسلام رجبی در خاتمه یادآور شد: نیروهای مسلح دارای این ویژگی‌های ممتاز است و اینکه رهبری برای تقویت در این نیروها تاکید داشته‌اند.

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها